Ik heb net rtcw geinstalleerd:
Eerst 1.4 full (voor linux) geinstalleerd en toen alle files vanaf mn cd's gekopieerd (special edition), daarna nog de 1.4.1 update eroverheen en klaar..
Ik heb nu echter geen geluid (niet in root en niet in mn gewone user), hij klaagt daarbij verder niet over /dev/dsp (die ik met fuser -k /dev/dsp heb vrijgemaakt)
Daarnaast kan ik aan geen enkele mp server connecten (met/zonder pb aan)
De volgende mededeling verschijnt er dan namelijk:
Eerst 1.4 full (voor linux) geinstalleerd en toen alle files vanaf mn cd's gekopieerd (special edition), daarna nog de 1.4.1 update eroverheen en klaar..
Ik heb nu echter geen geluid (niet in root en niet in mn gewone user), hij klaagt daarbij verder niet over /dev/dsp (die ik met fuser -k /dev/dsp heb vrijgemaakt)
Daarnaast kan ik aan geen enkele mp server connecten (met/zonder pb aan)
De volgende mededeling verschijnt er dan namelijk:
dat laatste probleem kan misschien aan de versie van rtcw liggen (misschien zijn er speciale linux binaries voor de special edition, net als bij ut goty...ik kan ze iig niet direct vinden), maar vooral het gebrek aan geluid is erg vervelend, iemand enig idee of er oplossing hiervoor zijn (en nee, google vind niets nuttigs)ERROR: Game code(ui.mp.i386.so) failed Pure Server check
"For my friends, anything; for my enemies, the law."