Frontpage Extensies 2000 staat op een Linux server geinstalleerd en geconfigureerd voor een virtual server. Dit lijkt allemaal prima te werken totdat men frontpage wil gaan gebruiken.
Bij het verzenden van een formuliertje geeft dit aan:
Maar nu, het lukt me dus niet dit probleem op te lossen. Heeft iemand een tip of een hint wat ik nog kan proberen?
Bij het verzenden van een formuliertje geeft dit aan:
Uit de source van het betreffende formuliertje staat dit:Pagina met runtime-onderdelen van FrontPage
U hebt een formulier verzonden of een koppeling gevolgd naar een pagina die alleen kan functioneren als een webserver en de FrontPage-serverextensies zijn geïnstalleerd.
Dit formulier of dit andere FrontPage-onderdeel werkt correct als u dit web naar een webserver publiceert waarop FrontPage-extensies zijn geïnstalleerd.
Klik op de pijl <Vorige> om terug te keren naar de vorige pagina.
Als ik de file _derived/nortbots.htm edit zie ik gewoon bovenstaande frontpage foutmelding staan (1e quote), het lijkt er dus op dat frontpage alleen naar dat formulier post als hij denkt dat frontpage extensies niet geinstalleerd zijn.<form method="POST" action="_derived/nortbots.htm" onSubmit="location.href='_derived/nortbots.htm';return false;" webbot-onSubmit webbot-action="--WEBBOT-SELF--">
<!--webbot bot="SaveResults" u-file="_private/feedback.txt" s-format="TEXT/TSV" s-label-fields="TRUE" b-reverse-chronology="FALSE" s-date-format="%d %b %Y" s-time-format="%H:%M:%S" s-builtin-fields="REMOTE_NAME REMOTE_USER HTTP_USER_AGENT Date Time" u-confirmation-url="http://www.een-domein-naam.nl/confirm.htm" startspan -->
<input TYPE="hidden" NAME="VTI-GROUP" VALUE="0"><!--webbot bot="SaveResults" endspan i-checksum="43374" -->
Maar nu, het lukt me dus niet dit probleem op te lossen. Heeft iemand een tip of een hint wat ik nog kan proberen?