Toon posts:

Freeware flightsim!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
(EDIT: URL's klopten niet meer)

Voor al diegenen die Sturmovik en MS Combat FS spelen maar iets realistischers zoeken:

I Entertainment Networks "Warbirds 2.77" op een gratis server!

Achtergrond: IEN's WarBirds is een on-line WOII flight-sim en kost officieel $2.99 per uur. Wel, een drietal Russen besloot een jaartje of twee terug dat dit te duur was en hebben vervolgens zelf een server gemaakt. Dit lijkt illegaal (dat vond IeN ook namelijk) maar na een drietal processen bleek dat het aanleggen van een dergelijke server niet illegaal is volgens de Russische wetten. De client was al freeware, dus daar kon IeN al helemaal niets tegen beginnen. DIT IS DUS GEEN ILLEGALE SOFTWARE!

De server heet FreeHost (www.wbfree.net) en daar kun je de hele client downloaden.

Hoe werkt WarBirds FreeHost: je speelt de volledige WOII na. Je maakt een user aan, vervolgens een "callsign" en kiest dan een zijde. Er zijn er twee: Rood en Goud, dus "Allies and Axis". Aan de hand van de "RPS-date" wordt bepaald welke vliegtuigen op dat moment beschikbaar zijn. Opstijgen en knallen maar!!!!

Wat is de toegevoegde waarde van WarBirds in vergelijking met IL-2 of MSCFS?:
Niet de grafische prestaties. Met name Il-2 is stukken mooier. Maar hier zijn de voordelen:

- GRATIS. De server is legaal, de client is free-ware.

- Aantal vliegtuigen. Werkelijk ENORM. 9 verschillende Messerschmidt Bf109's (E, F, G2, G2-R6, G6, G6-R6, G10, G10-r2, K4), russische toestellen die je zelfs in Il-2 niet tegenkomt (Yak 1, 3, 9, 9t, P39F, P39Q-10, PE-2, Il-4, I-16, I-153, La-5, La-5 FN, La-7, LaGG-3, Mig 3a en b, etc), japanse toestellen die je nergens anders ziet (Ki-43, Ki-61, 4 verschillende Zero's, Ki-83, G4M, enz.)..... In totaal heb je de keuze uit zo'n 70 verschillende toestellen en per toestel soms 10 verschillende sub-types.

- Realisme. De toestellen zijn allemaal door mensen uit de community ge-redesigned volgens de originele specificaties. Ik heb gemerkt dat je in MSCFS met een P-51 scherper draait als een Zero. Nou, dat lukt je dus niet in WB-FH! De RPS (Rolling Plane Set) draagt bij aan het realisme. In 1939 kun je niet met een ME-262 op je vijand af gaan! Ook de manier waarop schade wordt aangericht is ontzettend realistisch, er wordt rekening gehouden met kaliber, afstand, getroffen deel, kracht van het vliegtuig, enzovoorts.

- De community. Er spelen 800 mensen op deze server. Zo'n 200 hiervan vormen de harde kern. Ze zijn georganiseerd in Squads (die ook in het spel verwerkt zijn) en organiseren complete scenarios als de slag bij Kursk en de slag om midway. Vooral veel Russen en Finnen, waravan een groot deel bij de Russische luchtmacht zit. Dit houdt het niveau hoog.

- De moeilijkheidsgraad. WB-FH is zonder meer de moeilijkste flightsim die ik ken. Het niveau van de piloten ligt enorm hoog.

- doorgaande ontwikkelingen. Er worden voortdurend nieuwe vliegtuigen ontwikkeld voor WarBirds. Zo zijn wij (de 5 Nederlanders die momenteel op WB-FH zitten) keihard bezig om de Fokker D-XXI te implementeren. Als een vliegtuig niet realistisch genoeg is wordt daar stennis over gemaakt en wordt het toestel aangepast. Bijvoorbeeld de I-153. Die is net gemaakt en blijkt te klein uitgevallen. Daar wordt nu aan gedaan.

- De client. De clientapplicatie is zeer klein en compact. Ongeveer 40 MB en kan al draaien op een een 486DX4 (Dat is in non-3D modus). Geen reden om WB niet uit te proberen dus!!!!

- Competitie. De piloten onderling en squads onderling zijn zeer competatief ingesteld. Op http://scores.wbfree.net/ is ook een on-line scorepage ingericht waar alle piloten met elkaar te vergelijken zijn.

Kortom, probeer het eens! En mocht het je bevallen, kijk dan uit naar Kolonel BASMAN van Axis Foreign Volunteers Squadron of naar kapitein –SEBBO van “322 RAF “Dutch” Squadron”. Je weet maar nooit wie er ineens op je six ‘o clock zit!

Verwijderd

Waar op de site staat de download link om em te download ? :X

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-01 22:31

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 12:36:
Waar op de site staat de download link om em te download ? :X
De site die hij aangeeft klopt niet.
De eerste link die bij google word getoond als ik zoek op "warbirds freehost" is www.wbfree.net, ik stel voor dat je daar ff kijkt ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
FUCK JA!!!! JE HEBT GELIJK!!!!

:( Ze hebben dat URL een maandje of wat geleden aangepast... CRAP!!!!!! :) :) :)

My mistake!

Hoe het ook zei: WB FH is een aanrader!

Verwijderd

Topicstarter
En voor ik het vergeet: iedereen die dit spel wil gaan spelen kan mij mailen voor technische support: baskemp@NOSPAMyahoo.com

Verwijderd

Bedankt ;), als ik zo thuis ben ga ik em meteen downloaden !

Verwijderd

Topicstarter
Mocht je mij aantreffen in de arena, geef dan even een gil. Ik kan je de basics bijbrengen en (mocht je dat willen) je aannemen voor AFVS of 322 RAF.

Heb je meteen een squad! :) :)

Verwijderd

Okie, alvast bedankt zal ik doen ;)
eerst wachten totdat die rotschool afgelopen ish :(:(

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 13:03 ]

Verwijderd

ook bednakt en ik zit met hetzelfde probleem ik zit @ school via 5 isnd lijnen dus nu downloaden kan en mag niet maar ik bookmark hem.

• Paniohitus
  • Laatst online: 04-12-2025

Paniohitus

Paniohitus

Ik zou wel een paar screenshots willen zien, en hoe groot is het gebied waarin gevochten word?

BF1: Don-Panio

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
http://www.totalsims.com/wbiii/content_screens.php

Hier staan wat screeeens, ziet er niet slecht uit ofzo

dunno

Verwijderd

Topicstarter
HOOOO! Dat zijn de screens van WB 3!!!! Ik heb het hier over WB II..... Minder mooi, maar zoals ik al zei: dit spel speel je niet voor de grafics maar voor de gameplay.

Meer over de graphics: het spel is op twee manieren te spelen: 2d en 3D. Ik raad iedereen aan om 3D in 1024 X 768 te spelen. Anders ziet het er NIET uit.... Tja, het is al een wat ouder spel. Nogmaals, dit spel speel je uit liefhebberij en niet voor de grafische mogelijkheden.

Ik zoek effe screenshots....

De sceneries zijn GROOT. Reken maar op 1200 bij 1200 kilometer in een grote arena. Ja, je moet dus rekening houden met de hoeveelheid fuel die je meeneemt.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 14:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Alvast een paar kleine screenshots van WB-2 vliegtuigen op de grond:

http://planeta.terra.com.br/servicos/nicae/aircraft.htm

En hier een forum (voornamelijk Russisch) waar ook plaatjes te vinden zijn!

http://forum.wbfree.net/f...display.php?s=&forumid=30

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 14:18 ]

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Zal er binnenkort eens naar kijken, maar wat moet je ooit allemaal downloaden om te kunnen spelen? Staat nogal wat download's op de site.

Juist

Verwijderd

Topicstarter
Dat hangt een beetje af van je installatie....

Als je op 3D 1024X786 gaat spelen moet je de minimum-install hebben, de 3D expansion-packs en (als je wilt) de cockpits voor de nieuwe toestellen in deze resolutie.

Ik geef toe, het is allemaal wat bewerkelijk, maar het is het waard!

• zeikstraal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-12-2025
Tot een paar maanden terug heb ik het vrij intensief gespeeld. Het was best leuk, maar vergeleken met een moderne sim als IL2 kun je het moeilijk realistisch noemen. (voor z'n tijd was het dat wel)
Toen ik stopte liep de lag trouwens de pan uit en kon je je boordschutters "godlike" maken met een paar commando's.
Maar ja, je moet een gegeven paard niet in de bek kijken he ;)

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

Verwijderd

Wow vet, ik kan me nog herinneren dat ik warbirds 1 heb gespeelt, totdat ik er voor moest gaan betalen :( .. bedankt. . ik zal eens kijken :)

Verwijderd

Topicstarter
zeikstraal schreef op 09 December 2002 @ 15:01:
Tot een paar maanden terug heb ik het vrij intensief gespeeld. Het was best leuk, maar vergeleken met een moderne sim als IL2 kun je het moeilijk realistisch noemen. (voor z'n tijd was het dat wel)
Toen ik stopte liep de lag trouwens de pan uit en kon je je boordschutters "godlike" maken met een paar commando's.
Maar ja, je moet een gegeven paard niet in de bek kijken he ;)
AH! ".otto ac-10", zeker????? :) Dat hebben ze bij FreeHost nu uitgezet. Wat betreft de vliegeigenschappen is geen enkele flightsim zo realistisch als WarBirds 2. Zelfs Il-2 haalt het niet bij WB, al ziet Il-2 er stukken beter uit.

Ik heb Il-2 van mijn systeem afgegooid omdat ik baalde van het gemak waarmee ik de ene na de andere Bf109 neerhaalde met een La-5. Ik kon die Bf's er gewoon uitdraaien!!!!!! Klopt niet...

Wat ook niet klopte was dat ik werd ingehaald door een I-16 terwijl ik klom met een Bf109F. Dat zal in WB-FH nooit gebeuren!
De enige sim die een beetje in de buurt komt is Aces High (ook van iEN, trouwens) maar dat is WOI, geen II.

Nee, geen betere flightsim als WB-FH!

• zeikstraal
Ik vond het effect bij een stall bijvoorbeeld vrij simpel aanvoelen. Ook de avionics waren niet echt om over naar huis te schrijven. Toen warbirds 2 uitkwam was het trouwens al baanbrekend dat de torque van de motoren zo goed geimplementeerd was.
En wat die makkelijkheid van IL2 betreft: Je bent nu appels met peren aan het vergelijken. IL2 kun je namelijk ook online spelen en daar lopen ook goede piloten rond... Al zijn er bij mijn weten niet zulke grote arena's (moet ik nog proberen)
Custom sights (ook in de zijruit voor torpedo's) zijn geaccepteerd en die zijn verre van realistisch.
De bombsights zijn alleen behoorlijk versimpelt (niks mis mee) en een bom valt altijd precies op de bedoelde plek, ook vanaf 40000 feet . Erg handig als je met een mosquito even de fuel van de grote vliegvelden wilt uitschakelen om die irritante me262's buiten gevecht te stellen maar niet echt realistisch.
Met dat bombarderen van die vliegvelden zijn we wat mij betreft ook weer bij de sterkste punten van warbirds: Je moet samen volgens een goed plan aanvallen en aanvallen afslaan en goede samenwerking is erg belangrijk.
Al met al geen slechte keus om uit te proberen, maar hou er rekening mee, dat het wel een enigsinds verouderd spel blijft.
AH! ".otto ac-10", zeker?????
Die kende ik trouwens nog niet. Meestal gebruikte ik
.otto range d10 (minder als ammo minder werd)
.otto burst 3 (als ik het me goed herrinner)
En nog een commando voor de minimum range (0)
Op die manier heb ik met een sbd5 heel wat lui neergehaald door de grond te huggen en ineens de flaps uit te doen en de throttle op idle >:)

[ Voor 17% gewijzigd door zeikstraal op 09-12-2002 16:30 ]

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik zal het spel eens spelen, ik zit het nu te downloaden, maar ik zie zoveel troep dat je kan downloaden dat ik het niet overzichtelijk vind :P , maar ik download dus gewoon de standaard install. Dat is wel genoeg toch?>

• zeikstraal
Ja, +de FHL install
Verder vind ik dat je oa het geluid van de merlin in de spitfire niet mag missen :P
Gaat dus om een vervanging van het origineel, niet dat je anders helemaal niets hoort. De geluiden die je kunt downloaden zijn gewoon veel beter.
En wil je al die mooie nieuwe planes, dan moet je ze ook downloaden.

[ Voor 55% gewijzigd door zeikstraal op 09-12-2002 16:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Vraagske, Zeikstraal... Waar heb jij gevlogen? Bij FreeHost of bij iEN? Freehost is namelijk volledig door-ontwikkeld.... Zo erg zelfs dat iEN de server van FreeHost gekopieerd, een nieuwe client geschreven en dat als "WarBirds 3" op de markt geknald heeft! :) : ) :)

... met toestemming van -aike- (FreeHost-baas) natuurlijk. :)
zeikstraal schreef op 09 December 2002 @ 15:25:
Ik vond het effect bij een stall bijvoorbeeld vrij simpel aanvoelen.
Klopt, dat speelde een jaar terug nog. Simplified Flight stond waarschijnlijk aan. Staat nu uit op deze server.
Ook de avionics waren niet echt om over naar huis te schrijven. Toen warbirds 2 uitkwam was het trouwens al baanbrekend dat de torque van de motoren zo goed geimplementeerd was.
Avionics? Welke avionics? Radar? Tja, dat had je niet in WOII, enkel in nachtjagers. Is nu overigens wel een project voor gestart, met nachtjagers en zo...
En wat die makkelijkheid van IL2 betreft: Je bent nu appels met peren aan het vergelijken. IL2 kun je namelijk ook online spelen en daar lopen ook goede piloten rond...
Ik heb het hier over de prestaties van de vliegtuigen. De vliegtuigen in Il2 zijn niet historisch correct, en dat is een feit.
Al zijn er bij mijn weten niet zulke grote arena's (moet ik nog proberen)
Il-2 is tactisch veel beter als WBII. WBII is meer een strategische flightsim. Ik hou meer van de strategische sims.
Custom sights (ook in de zijruit voor torpedo's) zijn geaccepteerd en die zijn verre van realistisch.
De bombsights zijn alleen behoorlijk versimpelt (niks mis mee) en een bom valt altijd precies op de bedoelde plek, ook vanaf 40000 feet (beetje storend) . Erg handig als je met een mosquito even de fuel van de grote vliegvelden wilt uitschakelen om die irritante me262's buiten gevecht te stellen maar niet echt realistisch.
DAT is een heikel punt.... Die gunsights zouden ze inderdaad iets op moeten verzinnen ja.
Wat de norden-bombsight betreft: op dit moment zijn ze bezig met een beta-test om de bommen minder accuraat te laten vallen. Daar hoor ik goede berichten over, trouwens... :)
Met dat bombarderen van die vliegvelden zijn we wat mij betreft ook weer bij de sterkste punten van warbirds: Je moet samen volgens een goed plan aanvallen en aanvallen afslaan en goede samenwerking is erg belangrijk.
Juist. Zonder eskader bereik je niets in WBII. En daarom vind ik het zo'n mooie sim!
Al met al geen slechte keus om uit te proberen, maar hou er rekening mee, dat het wel een enigsinds verouderd spel blijft.
Het enige dat verouderd is zijn de graphics. In WBII zitten features die je zelfs in Il-2 niet tegenkomt, zoals de manier waarop schade aan vliegtuigen wordt berekend, de banen van de kogels ("gunnery") en de gehele gameplay met het capturen van velden.
Die kende ik trouwens nog niet. Meestal gebruikte ik
.otto range d10 (minder als ammo minder werd)
.otto burst 3 (als ik het me goed herrinner)
En nog een commando voor de minimum range (0)
Op die manier heb ik met een sbd5 heel wat lui neergehaald door de grond te huggen en ineens de flaps uit te doen en de throttle op idle >:)
[/quote]

Dat zijn wel historisch correcte parameters, hoor! Die hele "uber-otto" controverse heeft enorm veel gedonder veroorzaakt op FreeHost, totdat bleek dat de otto uit warbirds nog steeds 90% MINDER trefzeker is dan de tailgunners in WOII.

Verwijderd

Topicstarter
zeikstraal schreef op 09 december 2002 @ 16:23:
Ja, +de FHL install
Verder vind ik dat je oa het geluid van de merlin in de spitfire niet mag missen :P
Gaat dus om een vervanging van het origineel, niet dat je anders helemaal niets hoort. De geluiden die je kunt downloaden zijn gewoon veel beter.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! Die MOET je hebben.... De "Gahrisound-pack". GEWELDIG!

Verwijderd

Topicstarter
Preddie schreef op 09 december 2002 @ 16:05:
Ik zal het spel eens spelen, ik zit het nu te downloaden, maar ik zie zoveel troep dat je kan downloaden dat ik het niet overzichtelijk vind :P , maar ik download dus gewoon de standaard install. Dat is wel genoeg toch?>
Als je niet in 1025 bij 768 en met 3d wilt spelen wel ja.... :(

Die installatie moeten ze nog eens wat op verzinnen. Het probleem is dat veel mensen in het voormalige oostblok geen al te beste computers hebben en dus modulair op moeten bouwen.

Maar het wijst zichzelf. Duurt effe twee uur, maar dan hebbie ook wat! Schroom niet om me te e-mailen als je vragen hebt!

Verwijderd

Topicstarter
zeikstraal schreef op 09 december 2002 @ 16:23:
Is niet waar. Je hebt dan alleen de cockpits niet.... Dus vlieg je in de cockpit van de F6F. Juist, de meest onoverzichtelijke van het stel.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 15:12:
Wat ook niet klopte was dat ik werd ingehaald door een I-16 terwijl ik klom met een Bf109F. Dat zal in WB-FH nooit gebeuren!
De enige sim die een beetje in de buurt komt is Aces High (ook van iEN, trouwens) maar dat is WOI, geen II.
Erhm.. AH is WO II hoor.. anders heb ik een rare time warp in AH te pakken als ik daar in mijn Zerotje rond tuf :D
Nee, geen betere flightsim als WB-FH!
En F4/Sp3 dan? :P

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik kan off-line vliegen in 1024 in 3d mode met de standaard install van 45 mb, wel jammer dat het niet lukt om online te gaan. Op de site staat dat je gewoon een username en pas. moet kiezen en dat je erop kan komen als die niet in gebruik is. Heb al veel rare combinaties verzonnen die niemand gedaan kan hebben..., maar ik kan er niet opkomen....

Heb dus wel effe offline gevlogen, ziet er opzich nog best goed uit, maar ik begrijp dus echt niet wat ik extra moet downloaden om het nog mooier te krijgen, snap ik dus gewoon niks van. Maar eerst even bekijken of ik het wel leuk vind voordat ik alles zit te downen :P

Ik vlieg met de muis, maar waar kan ik de snelheid hiervoor instellen?

[ Voor 12% gewijzigd door Paniohitus op 09-12-2002 16:48 ]

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
ik ben deze aan ut downloaden down ik dan wel de goeie of?:p
wbwfull110602.exe hij is 151 mb is dah de goeie of?

• zeikstraal
Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 16:31:
Vraagske, Zeikstraal... Waar heb jij gevlogen? Bij FreeHost of bij iEN? F
Freehost. 312 chechezlovak (kwam een van die lui tegen met een il2 raid en van het een kwam het ander ;) )
Klopt, dat speelde een jaar terug nog. Simplified Flight stond waarschijnlijk aan. Staat nu uit op deze server.
Nog maar weer even proberen dan ;)
Avionics? Welke avionics? Radar? Tja, dat had je niet in WOII, enkel in nachtjagers. Is nu overigens wel een project voor gestart, met nachtjagers en zo...
Sorry, bedoelde vooral de instrumenten. In Il2 heb je die beter op de plaats zitten en lijken ze meer op de originelee en je hebt geen maf connection knopje ergens in een hoekje en geen rooie en gele puntjes voor guns en cannon. Het landkaartje met je precieze positie is ook wel handig trouwens, net als de hud met type en afstand van de tegenstanders. Al is dat deels natuurlijk wel geoorloofd als je op een monitor moet kijken ipv in de echte lucht.
Dat zijn wel historisch correcte parameters, hoor! Die hele "uber-otto" controverse heeft enorm veel gedonder veroorzaakt op FreeHost, totdat bleek dat de otto uit warbirds nog steeds 90% MINDER trefzeker is dan de tailgunners in WOII.
Dat had je toen idd ook. Veel mensen die het gedult niet hadden om een bommenwerper van hoog genoeg aan te vallen of er gewoon recht achter bleven. Ja dan wordt je natuurlijk terecht tot gehakt gepromoveerd. Toch vond ik met die instellingen de otto wel erg goed. (haalde op een gegeven moment enorm veel kills door wat rond te vliegen met een bomber, terwijl ik kwam in kamikaze actie om de hangars van een bijna gesloten field even snel weg te bomben) En als fighter heb ik ook meermalen vanaf d12 de volle laag gekregen met fatale gevolgen.

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

hier spreekt de Greifmaster :)

nee ik heb een paar maanden een paar uur per week gespeeld, en het is echt leuk, maar IL-2 in squadverband, alhoewel totaal anders van aard, is toch ook leuk, en je kan maar een ding tegelijk doen op dat gebied. (als je alle sims gaat vliegen, wordt je nooit goed)

ik ging altijd naar de 8 tot 10 kilometer en dan probeerde ik met een He-177 een half vliegveld in 3 passes uit te schakelen. lukte vaak niet. meestal ging ik met 50 procent feul weg, en als ik eenamaal op een 5 km ofoz zat ging ik vragen waar ik over 15 minuten moest zijn, en dan coordineerde je een attack met sommigen (of iig dat te bewerkstelligen)

[ Voor 38% gewijzigd door ocf81 op 09-12-2002 17:12 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

hmmmm, kan iemand antwoord geven op mijn vraag paar posts hierboven, heb het nog een paar keer geprobeerd, telkens foutmelding dat die user/pas combinatie niet goed is....

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

heb je dit to the letter uitgevoerd?
misschien is dit nog een goed forum. ik heb er weinig moeite mee gehad destijds, maar ik an er niet alles meer van herinneren

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Oeps, ja, dat heb ik wel gedaan, maar ik moest nog een file downloaden van 2.7 mb, om op die servers te komen las ik op het forum ergens. Alleen zijn alle servers down...

[ Voor 53% gewijzigd door Paniohitus op 09-12-2002 17:33 ]

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik heb eindelijk na erg lang zoeken die Fhlauncher gedownload. Ik heb het geinstalleerd, maar als ik het opstart dan crasht me hele systeem, doet niks meer. Ik ga dus maar iets anders doen, of iemand moet toevallig weten wat het veroorzaakt...

Ik draai windows XP met de 28.80 drivers/ en ti4200 videokaart. En het is wel handig te vermelden dat na het opstarten van FHlauncher me hele scherm uitgerekt word en ik 256 kleuren zie, ik zie nog 2 seconde een inlogscherm die daarnaa naar de achtergrond flitst, en daarna hangt me systeem....

Ik kom wel verder als ik via "WBhelper" het spel opstart....

[ Voor 6% gewijzigd door Paniohitus op 09-12-2002 18:34 ]

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

onderste puntjes ook gelezen?

© ocf81 1981-infinity

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

ocf81 schreef op 09 december 2002 @ 18:34:
onderste puntjes ook gelezen?
Ja, ik krijg geen melding, crasht direct..., maar hoe groot zijn die servers dan, ik kan niet vliegen, maar ik zie wel dat er op elke zijde 28 opzitten..., is niet echt veel, of zit ik dan op de verkeerde?

Verwijderd

Topicstarter
Da's de juiste server, preddie

Verwijderd

Topicstarter
ocf81 schreef op 09 december 2002 @ 17:08:
hier spreekt de Greifmaster :)

nee ik heb een paar maanden een paar uur per week gespeeld, en het is echt leuk, maar IL-2 in squadverband, alhoewel totaal anders van aard, is toch ook leuk, en je kan maar een ding tegelijk doen op dat gebied. (als je alle sims gaat vliegen, wordt je nooit goed)

ik ging altijd naar de 8 tot 10 kilometer en dan probeerde ik met een He-177 een half vliegveld in 3 passes uit te schakelen. lukte vaak niet. meestal ging ik met 50 procent feul weg, en als ik eenamaal op een 5 km ofoz zat ging ik vragen waar ik over 15 minuten moest zijn, en dan coordineerde je een attack met sommigen (of iig dat te bewerkstelligen)
HAHAHAHAHAHAHA!!!!! JAJAJAJAJAJA! Een Greif met 50% fuel? lol! Dan kom je inderdaad de lucht niet in :) :) :)

De HE177 had sowieso een plafond van 6 km. De duitsers waren gewoon niet zo goed in het ontwerpen van bommenwerpers. Gebruik voortaan een JU-88 met 10X50 en 4X500.

Verwijderd

Topicstarter
tazzman schreef op 09 december 2002 @ 16:41:
[...]

Erhm.. AH is WO II hoor.. anders heb ik een rare time warp in AH te pakken als ik daar in mijn Zerotje rond tuf :D
U heeft gelijk. Ik schaam mij diep...

Ik bedoelde Dawn Patrol. Eeuwenoud, maar wel goed!
En F4/Sp3 dan? :P
Ja, in die moderne jets zeker? :) DA'S TOCH GEEN VLIEGEN MEER, MAN! :) :) :)

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 09:12:
[...]

HAHAHAHAHAHAHA!!!!! JAJAJAJAJAJA! Een Greif met 50% fuel? lol! Dan kom je inderdaad de lucht niet in :) :) :)

De HE177 had sowieso een plafond van 6 km. De duitsers waren gewoon niet zo goed in het ontwerpen van bommenwerpers. Gebruik voortaan een JU-88 met 10X50 en 4X500.
in WBfree kan het. je kan alleen heel langzaam klimmen

© ocf81 1981-infinity

Pagina: 1