Wie o wie kan me helpen ? Ik zoek een progje dat via een seriele null-modem kabel in dos bestanden kan overzenden. GEEN WINDOWS !
FX
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
even een hele domme vraag dan maar weer, kan zo'n oud programma omgaan met FAT32 ???
(niet boos worden, maar dat snap ik dus gewoon niet)
(niet boos worden, maar dat snap ik dus gewoon niet)
Gewoon een ouderwets modem prog gebruiken. Zoals Telix 
Je kan natuurlijk ook Norton Commander gebruiken. Vanaf versie 4 ondersteunt ie ook null modem verbindingen...
Je kan natuurlijk ook Norton Commander gebruiken. Vanaf versie 4 ondersteunt ie ook null modem verbindingen...
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Fat32 ondersteuning is het probleem niet, als jij dos opstart vanaf een win9x bootflop of gewoon de dos modua gebruikt dan komt dat wel goed..
De meeste dosproggies die dit kunnen ondersteunen echter geen lange bestandsnamen, ik heb er nog geen gevonden teminste...
dus die worden allemaal afgekort in de xxxxxx~1.xxx versie
De meeste dosproggies die dit kunnen ondersteunen echter geen lange bestandsnamen, ik heb er nog geen gevonden teminste...
dus die worden allemaal afgekort in de xxxxxx~1.xxx versie
IP Rocks
Terminate 4ever
Terminate 4ever
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 09:42 schreef Scorpion het volgende:
Terminate 4ever :)[/quote]Yes !! :):) Maarja...ook die heb ik niet meer :(
Floppies zijn geen betrouwbaar opslagmedium
Terminate 4ever :)[/quote]Yes !! :):) Maarja...ook die heb ik niet meer :(
interlnk en internsvr werken wel gewoon met windows... tenminste: op je server moet je windows ff niet booten... en op je client moet je interlnk laden voor je windwos laad... that's all..
die progjes vind je overigens gewoon op je windows-cd in een directory /oldmsdos ergens op je cd...
die progjes vind je overigens gewoon op je windows-cd in een directory /oldmsdos ergens op je cd...
Terminate 4ever
Yes !! Maarja...ook die heb ik niet meer Floppies zijn geen betrouwbaar opslagmedium
mwah, staat vastwel op i-net
Yes !! Maarja...ook die heb ik niet meer Floppies zijn geen betrouwbaar opslagmedium
mwah, staat vastwel op i-net
FX (FastLynx) werkt perfect..
gisteren nog gebruikt om een hoop bestanden over te zetten van een 386DX-40 (DOS) naar mijn comp met WinME en FX.
dl:
http://www.io.spaceports.com/~mpa1/appz/fx.htm
gisteren nog gebruikt om een hoop bestanden over te zetten van een 386DX-40 (DOS) naar mijn comp met WinME en FX.
dl:
http://www.io.spaceports.com/~mpa1/appz/fx.htm
Heb je nog ergens een versie van kermit
daar moet het volgens mij ook wel mee kunnen 
Ennuh zelf prik ik als eerste altijd een nic in mijn PC's lekker snel en gewoon bootp gebruiken om te booten
Ennuh zelf prik ik als eerste altijd een nic in mijn PC's lekker snel en gewoon bootp gebruiken om te booten
Powered bij meergranenbrood.
Gaat om een laptop en een normale PC. En het MOET buiten windows om.
:edit, thanx Canard
pompidompidom......>:)
:edit, thanx Canard
pompidompidom......>:)
Pagina: 1