Toon posts:

[Win2k Server] COM+ Event Meldingen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een compaq machine en die geeft bij het opstarten telkens dat er een service niet opgestart kon worden.
Ga ik bij me event viewer kijken dan staat daar een COM+ foutmelding.
De service is gewoon gestart.

Nu wil ik weten hoe ik de meldingen van event viewer kan uitzetten bij het opstarten want ik heb verder geen last van die COM+ shit :)

,Bedankt

Verwijderd

Event ID? Wat is de melding precies?

Verwijderd

Topicstarter
naakt niet uit maar ik wil gewoon de meldingen bij het opstarten uitschakelen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Euh noem ze toch maar even. Ze zijn er niet voor niets. Als ze niets voorstellen kan je ze ook gewoon negeren en er niets mee doen ;)
Juiste manier: zorgen dat de foutmeldingen niet meer komen. Simpele manier: schakel indien mogelijk de service uit.

Ik maak je topictitel wat minder schreeuwerig trouwens. Zoals je zegt, de meldingen kunnen geen kwaad en een !! is dan ook overdreven.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil die melding graag weghebben omdat het irritant is.
Zoeken op google en microsoft om iets te vinden over de foutmelding helpt ook niks.
Services uitschakelen werkt niet.
(ik heb de foutmelding even niet bij de hand maar ik heb ergens gelezen dat de meldingen ook uitgeschakeld kunnen worden)

Verwijderd

Ben je dom of doe je dom?

Verwijderd

Topicstarter
als je het zo goed weet mag jij zeggen hoe je het uit kan zetten ;)

Verwijderd

als je een foutmelding krijgt is het de bedoeling om die op te lossen... niet de symptomen onderdrukken... oftewel geef die foutmelding nu eens...

verder een format c: werkt perfect en als je daarna niets meer doet zie je de foutmelding nooit meer!!!

Verwijderd

Topicstarter
Bij opstarten krijg is de standaard melding etc. etc..
en dan staat er dit bij event viewer:

The COM+ Event System detected a corrupt IEventSubscription object. The COM+ Event System has removed object ID {922D36CE-F325-4D87-A8EA-4BAB6C85C99F}. The subscriber will no longer be notified when the event occurs.

EVENT ID: 4106

,THNX

Verwijderd

Topicstarter
HMMMM heb het wel gevonden maar lukt niet echt om het op te lossen. Het is waarschijnlijk mijn Compaq netwerkkaart...
T zal wel weer aan mij liggen

Bedankt voor linkie...
Pagina: 1