UT problemen met geluid

Pagina: 1
Acties:

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Als ik m'n UuTee'tje wil spelen heb ik zo nu en dan geluid bij de intro, wat meestal over gaat in wat geknetter. Soms hoor je de bliepjes enzo in het menu, maar meestal is dat ook gekraak.

Dan in de game, meestal is het een hele tijd stil gevolgd door een hels gekraack ende gecknettaer..ik heb de 4.3.6 patch er ook al op gegooid en dat verhielp m'n videokaart problemen, geluid echter niet.

Setup ? Celly 466@525, WinXP Profi, GF256DDR, SB64V.
Dit is de eerste keer dat ik hem op XP heb, in W98 deed hij het altijd vlekkeloos in samenwerking met mijn Voodoo2.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

sound drivers al geupdate? wat voor'n mobo heb je? VIA chip? VIA 4in1 drivers ff updaten...
anders gewoon ff windows update draaien

Verwijderd

Of die EAX patch...

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:10

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

ik denk dat je je sound drivers ook moet updaten, anders kan je bij andere spellen ook brak geluid krijgen. the sooner the better.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Ligt aan unreal tournament zelf en de combinatie met XP.
Het heeft te maken met het cachen van geluid ofzo iets.

Ergens in een INI bestandje ("unrealtournament.ini" ?) staat een regel wat "latency" betreft van je geluidskaart, deze staat op 40 en moet je op 60 zetten, bij mij is dan het probleem opgelost.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 11:25

Bosmonster

*zucht*

Ik heb het probleem ook en een collega van me ook... Zowel onder WinXP als Win2K. Ook laatste drivers helpen niks..

Maar wat is die EAX patch?

(Ook latency verhogen verhelpt het probleem bij mij niet)

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 09-12-2002 15:59 ]

Verwijderd

Hier te bekijken en te downen.
Pagina: 1