Toon posts:

[VB.NET] TextBox Webcontrol probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil tekst selecteren in een TextBox en die geselecteerde tekst in een String zetten. Ook wil ik het stuk tekst dat ik geselecteerd heb kunnen verwijderen uit de TextBox met een knop. Dit is dus een TextBox die op een webform staat. Ik kan niet de juiste functie vinden...
bv TextBox1.selectedText ofzo bestaat simpelweg niet, terwijl dit wel gewoon kan bij een TextBox die gebruikt wordt in een losse (niet webform) applicatie.
Hulp gevraagd.

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-06 13:45
Heeft een TextBox niet gewoon de property Text? Dus TextBox1.Text = blabla. Leeg maken is simpel. ZOdra je op de knop drukt zeg TextBox1.Text = " ". Klaar alles weg. Veel succes. LAter

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:27

mulder

ik spuug op het trottoir

Misschien kan je de geselecteerde tekst bepalen met javascript, maar anders gaat dat denk ik niet lukken, je doet immers een post als je die textbox opvraagt. Geselecteerde tekst is denk ik geen informatie die naar de server word gestuurd.

oogjes open, snaveltjes dicht

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Don Facundo schreef op 09 December 2002 @ 11:51:
Misschien kan je de geselecteerde tekst bepalen met javascript, maar anders gaat dat denk ik niet lukken, je doet immers een post als je die textbox opvraagt. Geselecteerde tekst is denk ik geen informatie die naar de server word gestuurd.

idd, hier heb ik laatst ook eens naar gezocht, maar met .net is dat volgens mij niet echt mogelijk.. wellicht wel met java / vbscript, maar daar heb ik geen verstand van :)