Ik gebruik al een tijd Nero Burning ROM en ik ben erg blij met dit pakket. Maar nu komt het
Ze hebben er leuk een limiet op de cache gezet van 40% van je RAM en(of) 80MB max van je totale intern geheugen.
Dit is belachelijk voor als je 768MB zeg maar heb
Nu heeft een kennis van me Nero 5.0.4.4 maar heeft best wel wat problemen met die versie onder Windows XP ( wat ik dus ook gebruik ). Dus die valt al af. Iets nieuwers dus want me brander is ook niet al te oud ( LiteOn 24x10x40x )
Ik heb op de Nero site gekeken, Search, Omega search, Google, maar ik kwam nergens echt met een goed antwoord, of wat er in de buurt kwam ( of ik zoek verkeerd
).
Heeft iemand hier misschien een oplossing? Oa wat misschien de laatste versie is die de cache limit nog niet heeft oid. (en zover ik weet heeft een ander pakket niet echt deze 'cache' optie)
Cache: het in het geheugen pompen van data die op de CD-R/CD-RW wordt gefikt
Dit is belachelijk voor als je 768MB zeg maar heb

Nu heeft een kennis van me Nero 5.0.4.4 maar heeft best wel wat problemen met die versie onder Windows XP ( wat ik dus ook gebruik ). Dus die valt al af. Iets nieuwers dus want me brander is ook niet al te oud ( LiteOn 24x10x40x )
Ik heb op de Nero site gekeken, Search, Omega search, Google, maar ik kwam nergens echt met een goed antwoord, of wat er in de buurt kwam ( of ik zoek verkeerd
Heeft iemand hier misschien een oplossing? Oa wat misschien de laatste versie is die de cache limit nog niet heeft oid. (en zover ik weet heeft een ander pakket niet echt deze 'cache' optie)
Cache: het in het geheugen pompen van data die op de CD-R/CD-RW wordt gefikt
offtopic:
Topic-id: Evil Pentium
Topic-id: Evil Pentium
[ Voor 4% gewijzigd door Vinnie op 09-12-2002 11:59 ]
C:\>_