Scart, scart en scart (splitter)

Pagina: 1
Acties:

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:58

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Topicstarter
Ik heb hier een Sony DVD-speler, een PS2 en een Philips video-recorder. Enige mogelijkheid is om alles op scart aan te sluiten. TV heeft maar één aansluiting. Ik dus een splitter gekocht.

De DVD heeft storend beeld en geen geluid als alles aangesloten is. Trek ik de PS2 er uit, krijg ik geluid, haal ik de video er uit krijg ik m'n beeld.

Andere kabels maakt niets uit. Ik denk dat het gewoon een slecht kastje is. Ergens in een vaag winkeltje voor een tientje gehaald. Weet iemand een oplossing die wél werkt?

Thanks!

Verwijderd

ligt het niet aan de scart kabels? bij een scart kabel hoeven niet alle pinnetjes aangesloten te zijn... sommige zijn wel 21 pins bezet en andere niet

als niet alle pinnetjes aangesloten zijn, kan je wel eens problemen krijgen met bijv. het automatisch overzetten van de zenderindeling van je tv naar je video

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2002 23:12 ]

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:48
heb je niet iets van een scart switch nodig zodat je kan switchen tussen die drie apparaten??

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:15

Stewie!

Keen must die!

Kan je niet gewoon de dvd en de ps2 op je video aansluiten, dat doe ik ook! Mijne heeft twee scart ingangen en daar staat dus die apperatuur op. De videorecorder is daarna op de tv aangesloten :+ , en via de video bepaal je dus welk beeld je krijgt!

Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:58

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Topicstarter
DaMorpheus schreef op 08 December 2002 @ 23:20:
Kan je niet gewoon de dvd en de ps2 op je video aansluiten, dat doe ik ook! Mijne heeft twee scart ingangen en daar staat dus die apperatuur op. De videorecorder is daarna op de tv aangesloten :+ , en via de video bepaal je dus welk beeld je krijgt!
Nee helaas, misschien maar een nieuwe video kopen... ;)

Verwijderd

Ik heb een scart switcher gekocht bij Conrad. Kan je 3 apparaten op aansluiten, met een ingebouwde signaalversterker en trust me, die heb je nodig. Een automatisch schakelkastje, superhandig. Hij is alleen wel iets van 48 euro, maar hij werkt dan ook wel naar behoren. Ik heb er een DVD speler, video en digital receiver op aangesloten, werkt uitstekend allemaal. :)
Pagina: 1