Toon posts:

Probleempje met HD??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand wat dit veroorzaakt??
Soms wordt mijn HD (WD 4.2 gig) helemaal niet gedetecteerd door de bios (??). En als ie na een paar minuten in windows zit, blijft ie gekke geluiden (dus niet normaal schrijf/lees geluid) maken voor ongeveer 5 minuten. Ook geen bad sectors whatsoever, dus ik zit hier met een compleet raadsel.
Iemand een ID, of moet ik gewoon een andere HD gaan gebruiken (opstarten duurt nu 20 minuten, en hij loopt ook vaker echt vast).
Groenten, Mork

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Als ik jou was zou ik zo spoedig mogelijk alle belangrijke data d'r af halen en een nieuwe HD d'r in proppen (al dan niet via garantie-claim).

Dit is geen lekkere HD, maar daar was je ook al achter neem ik aan. Toevallig een Shitgate (formerly known as Seagate) ?

Virussen? Scan ze hier!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:37
Where does your harddisk want to crash today?
To crash or not to crash, that's the question.
Failure is imminent.

Oftewel: backuppen voordat het te laat is :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Topicstarter
mmmm.... GoT staat helmaal in standaardlettertyp. Al wel backups gemaakt, maar de compu blijft steeds hangen.

Verwijderd

Op de meeste harddrives zit 3 jaar fabrieks garantie. Meestal kan je dan op hun site wel een RMA aanvraag invullen. dan krijg je binnen zoveel weken gratis een gloedje nieuwe, als het goed is. (tegen verzendkosten)