Toon posts:

[adsl] zonder vaste telefoonaansluiting

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar (ervaringen met) ADSL-providers die ADSL kunnen aanbieden/leveren zonder dat de klant een vaste telefoonaansluiting heeft.

Ik kwam zelf bij ADSL Pro van Hccnet maar die is volgens de postcode check niet beschikbaar bij mij.

Weet iemand nog andere aanbieders of heeft iemand ervaring met andere aanbieders?! Post het hier! :)

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:03
Is niet mogelijk. Voor dsl heb je een telefoonaansluiting nodig. Case closed.

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
Het kan wel maar dat doen ze niet want ze willen je bij de kpn ook een abbonnement aansmeren. je kan wel data op de lijn verzenden en ontvangen zonder pstn of isdn want dat staat los van elkaar.

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:03
Bware81 schreef op 08 December 2002 @ 22:15:
Het kan wel maar dat doen ze niet want ze willen je bij de kpn ook een abbonnement aansmeren. je kan wel data op de lijn verzenden en ontvangen zonder pstn of isdn want dat staat los van elkaar.
Maar dan heb je nog wel steeds een aansluiting nodig ;)

Wat bijv TrueDSL doet als je SDSL wil op een nieuwe lijn, is voor €245 ex. er een laten aan leggen en afkopen.

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Verwijderd schreef op 08 December 2002 @ 22:05:
Ik ben op zoek naar (ervaringen met) ADSL-providers die ADSL kunnen aanbieden/leveren zonder dat de klant een vaste telefoonaansluiting heeft.
Een fysieke telefoonlijn, de koperdraad, is altijd nodig. Er zijn echter wel telco's die je niet verplichten om er een telefonieabonnement bij te nemen. Dat zijn BBned en BaByXL en over allebei is voldoende te vinden middels de search.

• NielsHarley
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:32
Er is al een topic over adsl zonder telefoon aan sluiting en het moet mogelijk zijn om zonder telefoonaansluiting adsl te gebruiken maar volgens mij is niemand dat nog gelukt. ADSL zonder telefoonlijn?

Verwijderd

Topicstarter
NielsHarley schreef op 08 December 2002 @ 22:42:
Er is al een topic over adsl zonder telefoon aan sluiting en het moet mogelijk zijn om zonder telefoonaansluiting adsl te gebruiken maar volgens mij is niemand dat nog gelukt. ADSL zonder telefoonlijn?
http://www3.hccnet.nl/info/pro8/index.cfm Dit het abonnement waar ik op doelde; je hiervoor geen abonnement van een vaste telefoonaansluiting voor nodig.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:19

ThaHandy

Discovery Channel

van de buren gebruik maken?

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 december 2002 @ 22:45:
[...]

http://www3.hccnet.nl/info/pro8/index.cfm Dit het abonnement waar ik op doelde; je hiervoor geen abonnement van een vaste telefoonaansluiting voor nodig.
Wat heb je nodig?
Het enige dat je bij aanvraag nodig hebt, is een telefoonlijn van KPN Telecom met een Belbasis of Belplus abonnement. Als je je inschrijft is een kopie van een recente factuur van dit telefonie abonnement nodig. Deze dien je binnen 1 week na aanvraag van het abonnement op te sturen of te faxen naar HCCnet.
Lezen schijnt moeilijk te zijn tegenwoordig :Z

[ Voor 4% gewijzigd door jadjong op 08-12-2002 22:48 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-03 11:22
ADSL zonder telefoonlijn?

Zou je daar verder willen gaan? Dank :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.