geen enkel spel werkt meer?

Pagina: 1
Acties:

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05-2025
De stroom viel uit bij mij, en nadat ik opnieuw opstartte, geven enkele games wat problemen:

Worms world party: Hij verandert de resolutie, komt zwart beeld, en springt weer terug naar windows

Nfs6: Hij geeft aan niet genoeg geheugen of schijfruimte te hebben (moet er toch echt zijn)

Tony hawk 3: Geeft een standaard foutmelding schermpje.

Ik heb detonator 40.72, win XP pro, 256 MB intern, nog 41 GB vrije schijfruimte, en nieuwste 4 in 1 drivers.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
maybe is je installatie van windows naar de knoppen?
of van de games zelf?
of je HD beschadigd?

wat heb je zelf al geprobeerd?

spellen opnieuw geinstalled?
alle instellingen nagelopen?
drivers opnieuw geinstalled?

• thettes
HD helemaal gechecked, ook nog ff naar ntfs geconverteerd, instellingen zijn hetzelfde, 4 in 1 en dets opnieuw geinstalleerd, virusscan gedaan.

edit:
UT2003 werkt ook niet meer

weer een edit:
Meest nooberige manier gfeprobeerd om het op te lossen (systeemherstelpunt laden) en het werkte!!!
de oorzaak is me nog steeds onbekend, maar het werkt wel weer lekker. Het zal dus waarschijnlijk wel iets met de windows installatie zijn geweest.

[ Voor 55% gewijzigd door thettes op 08-12-2002 22:24 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
en reinstallen van je games :?

• mOnTEuR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-04-2011

mOnTEuR

Just p00p!

Systeemherstelpunt is helemaal niet n00berig, het is veel makkelijker dan alle shandmatig gaan uitzoeken :)

Verwijderd

Gewoon windows opnieuw instaleren denk ik, anders blijf je eeuwig prutsen...

Verwijderd

als je 2000 of XP draaid, kan je nog proberen om met F8 te booten en dan "last know good menu/config" te laden

anders zou ik zeggen dat je een probleem in je fat/ntfs tabel hebt.. einde oefening...

• mOnTEuR

mOnTEuR

Just p00p!

Ik geloof dat de persoon in kwestie al een oplossing heeft :) Op slot ermee >:)

• thettes
Nee laat dat slotje nog maar ff achterwege. Ik heb namelijk al een aanta keer moeten herstellen, en elke keer was de gewijzigde ,map: "nv4disp" in c:\windows\system32. Dat is dus m'n videokaart. Nu heb ik de oude drivers helemaal weggedaan, en toen weer teruggezet, en nu reboot m'n pc zelfs bij het starten van een spel. toen ook weer alles verwijderd, en de 41.09 erop gezet, en nog geeen resultaat.

edit: Hij stond zomaar weer op auto reboot bij een fout :?

maar format lijkt me ook wat overdreven, het lost idd m'n problemen wel op, maar m'n pc is zeer recent nog geformatteerd (3 weken terug)

edit2:
Detonator destroyer gebruikt, werkte niet, maar verwijderde wel 3 ;) bestandjes. Daarna toch maar 41.09 gere"installed, en nu werkt het :D

[ Voor 37% gewijzigd door thettes op 10-12-2002 01:01 ]

• mOnTEuR

mOnTEuR

Just p00p!

Zie je nou wel :)

All the anwsers are already in your hands...
Pagina: 1