weet iemand of er ergens een 5"touch screen te krijgen is.. ik wil er nu alvast naar gaan zoeken.. omdat et me wel kewl leek omdat in me pc te bouwen die ik over 6 maanden koop
, als externe interface ofzow.. die ik in het klepje van me chieftec matrix fulltower wil bouwen die ik ove 6 maanden gah halen
daar heb je toch google voor!?
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Je hebt google overal voor, maar sinds dit een forum is lijkt het me niet zo'n domme vraag? Je kunt alles wel elders vinden.
Sorry hoor maar kan je niet eerst ff de faq lezen
k wens je veel suc6 met zoeken!
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Hej jonges (en natuurlijk ook meiden
),
Ik vind het wel logisch dat iedereen gelijk begint te schreeuwen over google en UTFS...
Maar misschien heeft er wel een tweaker een lcd met touchscreen over, die ie kan kopen of ruilen...
(Ik zoek er trouwens ook één van tussen de 4...8"
)
Ik vind het wel logisch dat iedereen gelijk begint te schreeuwen over google en UTFS...
Maar misschien heeft er wel een tweaker een lcd met touchscreen over, die ie kan kopen of ruilen...
(Ik zoek er trouwens ook één van tussen de 4...8"
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
ik ben nog niet echt aan et zoeken naar een mede tweaker die em aan mij kan verrkopen.. ik ben alleen opzoek naar een winkel ofzow.. en hoe duur ze ongeveer zijn.. ik hoef er pas eentje over 6 maanden
en ik heb gezocht.. maar ik vind echt hielemoal niX
pureoptical.....hoeveel?
T60P Widescreen
Verwijderd
Dingen zullen vrij duur zijn. En als je dan zo'n l337 displaytje hebt zou ik daar ook een speciale kast bij willen. En niet een bijna standaard chieftec kast.
Veel mooier is dan om er iets speciaal voor te bouwen. Zodat i mooier uitkomt.
Veel mooier is dan om er iets speciaal voor te bouwen. Zodat i mooier uitkomt.
wat vraag je ervoor??Verwijderd schreef op 08 December 2002 @ 22:16:
Jammer, ik heb er slechts een over van 12"
bhen eigenljk ook wel opzoek naar een
Verwijderd
Shit jongens, sorry was een geintje. Ik heb er een liggen van 12" en dat was een kadootje van Bart, die gaat echt niet weg. Er wordt nu een controllertje voor ontwikkeld en dan komt ie in een van mijn mods, al is 12 inch wel vrij groot. Heb er wel speciale plannen voor.
Sorry, ik weet, flauw geintje .... (wel leuk )
Hier staat er eentje te koop: http://www.earthlcd.com/stn78.htm
Sorry, ik weet, flauw geintje .... (wel leuk )
Hier staat er eentje te koop: http://www.earthlcd.com/stn78.htm
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2002 22:42 ]
ik ben iets 1337's van plan voor me chieftec kast dan.. dat gah ik natuurlijk niet vertellen want dan jatten ze mijn ideen..
maar als ik zo'n displaytje vind.. weet iemand dan hoe ik zoiets moet aanstuuren.. ik weet niet of er programma's voor zijn.. zoals bij de normale lcdtjes.
en hoe kan ik et mogelijk maken om de interface loswerkend van mijn pc te maken.. dus zodat ik de pc bijv via'zo'n touch screen menutje kan opstarten etc..
maar als ik zo'n displaytje vind.. weet iemand dan hoe ik zoiets moet aanstuuren.. ik weet niet of er programma's voor zijn.. zoals bij de normale lcdtjes.
en hoe kan ik et mogelijk maken om de interface loswerkend van mijn pc te maken.. dus zodat ik de pc bijv via'zo'n touch screen menutje kan opstarten etc..
paranoiaaaVerwijderd schreef op 09 December 2002 @ 17:08:
ik ben iets 1337's van plan voor me chieftec kast dan.. dat gah ik natuurlijk niet vertellen want dan jatten ze mijn ideen..
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Conrad verkoopt ze.
resolutie 240x128 5,0" met cfl verlichting in blauw/wit of met led in geel/groen
Prijs: e. 480,10 voor de cfl en 459,65 voor de led.
art. nrs. 18 16 65-60; 18 16 78-60
Ze hebben ook een 5,9" maar de goedkoopste daar van is e. 612,53
art. nrs 18 16 39-60; 18 16 53-60
resolutie 240x128 5,0" met cfl verlichting in blauw/wit of met led in geel/groen
Prijs: e. 480,10 voor de cfl en 459,65 voor de led.
art. nrs. 18 16 65-60; 18 16 78-60
Ze hebben ook een 5,9" maar de goedkoopste daar van is e. 612,53
art. nrs 18 16 39-60; 18 16 53-60
[ Voor 78% gewijzigd door Resistor op 09-12-2002 17:55 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
voor alle duidelijkheid:
Ik wil dus een Externe Interface maken.. waarmee ik na dat ik een keycode ingevoerd heb op de lcd via een klein menutje op de lcd de pc aan kan zetten.. uit kan zetten.. rebooten etc.. misschien nog de waterkoeling etc kan regelen
Touchscreen LCDtje wil ik dus in het klepje van een Zwarte Chieftec Matrix fulltower zetten
Is dit mogelijk.. moet ik een 2e pc inbouwen voor dat externe menutje? (ik wil een 256 kleuren menu hebben.. kan ik een mooi menutje voor ontwerpen..).
ik hoef niet meteen vanalles van schema's etc omdat ik et toch pas over een half jaar gah doen maar er nu ff alvast wat research wil doen..
Ik wil dus een Externe Interface maken.. waarmee ik na dat ik een keycode ingevoerd heb op de lcd via een klein menutje op de lcd de pc aan kan zetten.. uit kan zetten.. rebooten etc.. misschien nog de waterkoeling etc kan regelen
Touchscreen LCDtje wil ik dus in het klepje van een Zwarte Chieftec Matrix fulltower zetten
Is dit mogelijk.. moet ik een 2e pc inbouwen voor dat externe menutje? (ik wil een 256 kleuren menu hebben.. kan ik een mooi menutje voor ontwerpen..).
ik hoef niet meteen vanalles van schema's etc omdat ik et toch pas over een half jaar gah doen maar er nu ff alvast wat research wil doen..
um
is de ><treme baybus niks voor jou?
dit is een behoorlijk custom-made geval met processor en vanalles
mss kan je ergens een 2e hands visor ofzo voor weinig op de kop tikken, dat is denk ik de goedkoopste/makkelijke oplossing. Daar een programma vr schrijven. Er zit toch ws wel iets van in/uitvoer op dat ding waar je relais aan kan hangen enzo denk ik.
is de ><treme baybus niks voor jou?
dit is een behoorlijk custom-made geval met processor en vanalles
mss kan je ergens een 2e hands visor ofzo voor weinig op de kop tikken, dat is denk ik de goedkoopste/makkelijke oplossing. Daar een programma vr schrijven. Er zit toch ws wel iets van in/uitvoer op dat ding waar je relais aan kan hangen enzo denk ik.
met een hamer past alles
Verwijderd
ik zoek ook een 2e hands ><treme baybus maar 2e hands kan ik hem nergens vinden ben nu hard aan het sparen voor de bus......
ehh.. neeh.. ik hoef geen baybus.. dat is niet me hoofd doel.. ik wil gewoon een externe interface.. die los van de pc werkt zodat je de pc kan aan zetten met een menutje
Hier verder:
kep een leuk idee.. maar kep een flau idee hoe!
kep een leuk idee.. maar kep een flau idee hoe!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()