Printer 690c kleurprobleem

Pagina: 1
Acties:

• Lost-Viking
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08 11:30

Lost-Viking

Log off, Live Life

Topicstarter
Mijn printer, een 690c, heeft een kleurprobleem. Na het schoonmaken van de printer (en daarvoor ook) print hij de kleur geel uit als groen, rood als paars en blauw is bijna zwart. Het lijkt wel of hij alle kleuren verschuift. De drivers opnieuw installeren werkt ook niet. De HP cleaning kit geeft ook niets aan omtrendt dit probleem. Wie kan mij helpen ?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Al een andere cartridge geprobeerd ?

Virussen? Scan ze hier!

• Lost-Viking
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08 11:30

Lost-Viking

Log off, Live Life

Topicstarter
Nee, dit was een nieuwe catridge, dus deze was al net gekocht. En omdat die dingen al zo akelig duur zijn, wou ik het eerst hier proberen.

Verwijderd

Heb je die "haakjes" aan de onderkant van het cartridgehoudertje al schoongemaakt?

Verwijderd

Je hebt niet alleen een kleurprobleem, maar ook een probleem met het kiezen van een origineel icoontje...:(

Verwijderd

Wat dacht je van het bellen van de hp customer care... prima service...

Verwijderd

Er zit een zwart resevoirtje in die printer....helemaal rechts onder de klep in de buurt van de printerkoppen (links daarvan). In die resevoir zit een soort spons en die zat bij mij helemaal vol met zwarte inkt en andere ondefineerbare shit. Pak een tang en trek de hele spons uit dat resevoir en probeer dit schoon te maken met alcohol en een wattestaafje. Het heeft bij mij geholpen.
Succes

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 10:54 schreef Manga het volgende:
Wat dacht je van het bellen van de hp customer care... prima service...[/quote]Tenzij je printer ouder is al een jaar en dan moet je vet betalen voor support. Tenzij je zegt dat je dealer bent en dan is het ineens weer gratis :)
Pagina: 1