Ej!
Heb hier een SoundBlaster Live! 5.1 NL met Live!Drive II en daar hangt een koptelefoon
aan. Die koptelefoon is een monitor, en het geluid komt het best tot z'n recht, als dat
lekker hard staat... En daar zit het probleem. Er is bijna geen volume uit m'n pc te
krijgen! Wat ik dan volume vind zeg maar...
Is er niet een algemene software matige versterker? Met een equalizer erin? Want
het is niet huilen met de pet op, maar het kan mooier (lees harder / zuiverder)
Als jullie meer specs nodig hebben, geef ik ze graag! M'n pc draait onder Windows
2000 SP3 trouwens, en ja, alle schuiven die ik heb kunnen vinden die met audio te
maken hebben, staan vol open
Wie helpt mij aan een beetje meer POWER?
Of is de output waarschijnlijk helaas
al aan z'n max?

Edit:
Er zit trouwens tussen de DVD speler en geluidskaart een digitale kabel!
De GoT search / Omega search leverde niet veel soeps op, download.com had niet
écht veel leuks, en google... Mja... Had ook niet écht wat ik zocht met dit verhaal erbij!
Edit2
http://www.tweakers.net/gallery/49133/sys
Hier staan de full specs van m'n pc!
Heb hier een SoundBlaster Live! 5.1 NL met Live!Drive II en daar hangt een koptelefoon
aan. Die koptelefoon is een monitor, en het geluid komt het best tot z'n recht, als dat
lekker hard staat... En daar zit het probleem. Er is bijna geen volume uit m'n pc te
krijgen! Wat ik dan volume vind zeg maar...
Is er niet een algemene software matige versterker? Met een equalizer erin? Want
het is niet huilen met de pet op, maar het kan mooier (lees harder / zuiverder)
Als jullie meer specs nodig hebben, geef ik ze graag! M'n pc draait onder Windows
2000 SP3 trouwens, en ja, alle schuiven die ik heb kunnen vinden die met audio te
maken hebben, staan vol open
Wie helpt mij aan een beetje meer POWER?
al aan z'n max?
Edit:
Er zit trouwens tussen de DVD speler en geluidskaart een digitale kabel!
De GoT search / Omega search leverde niet veel soeps op, download.com had niet
écht veel leuks, en google... Mja... Had ook niet écht wat ik zocht met dit verhaal erbij!
Edit2
http://www.tweakers.net/gallery/49133/sys
Hier staan de full specs van m'n pc!
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2002 21:31 . Reden: ff wat info bijgevoegd :) / specs url toegevoegd ]