Toon posts:

andy last van gekke koeienziekte?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
wie weet wat er met andy aan de hand is? hij heeft al drie dagen niet geflusht :(
stiekem aan het sparen voor z'n eigen megaflushje, of mag het niet meer van de baas?

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:46

NightBird

DPC-Crew Coding
erm.. duuhh
andy is de DPC-koning en uitvinder van de
MaandagFlush(c)

hij heeft die koeien in zn bedrijf rondhuppelen en dat bedrijf heeft in het weekend de deur dicht (zoals meer bedrijven). Die koeien grazen dan wel wat, maar dat kan pas maandag uitgemest worden. Vandaar :)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

ik ben de baas :+

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:46

NightBird

DPC-Crew Coding
precies!
Andy is de baas van DPC

Mooh

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

Topicstarter
oh, ik zie ook dat 'ie net begonnen is met z'n fluszje...

gelukkig, ik was al bang voor een nieuwe "blauwe" (leek me stug, maar en vrijdag niet flushen en maandag ochtend niet maakte me ietwat ongerust...)

• Andy

Andy

rm -r

Eigenlijk is het best logisch dat ik vrijdag niets had; ik was VRIJdag VRIJ ivm VRIJmarkt in Utrecht. (echo)

ZATERdag was er nog steeds vrijmarkt dus ik ZAT ER weer. Al was het ZONdag geen ZONnige dag, toch leek het me geZONd om eens ZONder kleptopje de ZONdag door te brengen.

Zie nu; het is MAANdag, gelijk vragt deze post om mijn aandacht. ik wordt geMAANd om te flushen, wat zijn dat voor MAANieren? :)

maar goed ik dwaal af,

ik ben idd een beetje de boel aan t dichtknijpen, zo blijft het toch een verassing wat het uiteindelijk wordt :+

BTW, ik haat koningshuizen dus laat dat koning maar zitten. Ik zie mezelf in dit kader meer als koetjes-verslaafde

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Andy, je mag blij zijn dat koninginnedag niet op een DINSdag viel dit jaar...
(ga daar maar eens een zin van bakken... ;))

Enne, andy is niet de uitvinder van de MaandagFlush, hij IS de maandagflush :D

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Topicstarter
Sorry andy, ik wil je niet beledigen of wat dan ook.

ik maan je dan ook tot niks, ik zie alleen altijd met veel plezier dat je elke maandag +/- 20.000 wu'tjes flusht. en in het weekend ook nog vaak een wu'tje of 5000 dus tsja, als je dan een paar dagen niet/weinig flusht, dan val me dat op...

• Andy

Andy

rm -r

tis niet elke dag feest :)

Verwijderd

voor mij wel...

koetjes van stal halen.
in wei zetten.
dan rustig alles van mijn luie ligstoel
in de gaten houden tot de zon ondergaat.
koetjes weer op stal zetten.
dan rustig slapen en de volgende dag weer mijn ligstoel de wei inrollen.
wat een feest, wat een feest. :)
Pagina: 1