Toon posts:

Gigantisch verschil in prijs van coolers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij Nedcool:

Sunon 120mm fan
KDE1212PTB1-6A / NLG 43,00 - Euro 19,51

en bij Perfect Systems:
Fan (120 x 120 x 25 MM) stroom via de voeding fl 32,00

uh kan aan mij liggen maar is sunon een topmerk vergeleken met die coolers bij Perfect systems of gewoon duur?

Verwijderd

Topicstarter
Ah ze gaan

35,000 uur ongeveer mee :]

dat is 2 jaar toch? :)

en dat is berkeend dat ie 24 uur aanstaat.
Kweeniet hoe het bij perfect systems zit :]

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:59
Ik kan je proberen e.e.a. uit te leggen.

In principe zijn er van alle maten Fans diverse typen verkrijgbaar met ook uiteenlopende specificaties qua materiaal, luchtopbrengst, geluidsnivo enz. (alleen al het verschil tussen een sleeve en een ball-bearing versie scheelt al gauw enkele guldens in prijs).

De verwachtte levensduur is gebaseerd op uitgebreide testen die door SUNON gedaan zijn en natuurlijk doet de gemiddelde gebruiker zijn Fans niet vervangen na twee jaar (of ze moeten het daadwerkelijk gaan begeven of erg veel geluid gaan produceren).
Een Fan, of het nu een SUNON, YS-Tech, Delta of Papst is, is aan slijtage onderhevig, zeker als de gemiddelde omgevingstemperatuur vrij hoog is en de belasting continu.

Probeer er eens achter te komen welk merk en/of type het exact is, en belangrijker, wat de exacte specificaties van de Fan zijn (CFM waarde, geluidsnivo, sleeve of Ball Bearing enz.).

Succes!

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Verwijderd

Topicstarter
Hey jij bent van ned-cool heh :)

Vraagje
Ik zoek dus een 120 mm fan op 230 volt hebbe jullie die? (of 220)

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:59
Als je ons even wilt mailen op info@ned-cool.nl kunnen we je mogelijk verder helpen (je e-mail adres is hier helaas niet meer zichtbaar).

Alvast bedankt.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber