Toon posts:

s-vido kabeltje in dvdspeler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil vanaf me laptop kabeltje s-video naar dvdspeler. Krijg ik dan beeld op me tv of werkt dit zo niet en moet ik scart blokje inc. svideo kopen?

Bedankt!

• MARTIJN_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-01 20:09

MARTIJN_

<<---^|^--->>

uitgang naar een uitgang werkt niet
laptoptop --> tv
of dvd --> tv
Of je moet twee scart aan sluitingen hebben 1 gaat er naar de tv en de andere is voor bv een videospeler aan te hangen.

PGEQRZEM

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

denk je dat als je de audio aansluiting van je pc op je cd speler aansluit, je dan ook geluid over je stereo krijgt? 8)7

Niet dus, helaas. Het is geen videorecorder die een video in heeft ofzo. Je moet echt met verloopjes gaan werken :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
hmz wel logisch maar das wel klote.. dan maar scartblokkie met svideo zoeken ofzo....

edit: me tv heeft alleen 1 scart aansluiting dus dat is nogal moeilijk maarja

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2002 21:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet geluid van laptop, beeld van laptop, + setje op tv aansluiten. Is zo'n kut set zonder aansluitingen behalve op de dvd speler die erbij hoort. Hier rood+wit+geel + svideo voor de rest nix. Is dit aan te sluiten?

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ja. Faq. Sorry maar ik zou als jou was eerst wat over die aansluitingen lezen.

Kwestie van de goede verloopjes gebruiken.

(en gebruik de gele stekker als je niet zeker weet dat de tv s-video signalen ondersteunt)

[ Voor 48% gewijzigd door Voutloos op 08-12-2002 21:23 ]

{signature}

• flagnite
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Je hebt overigens ook TV-out kabels die bestaan uit S-video+3,5mm audio --> SCART.
Heb je dus gelijk je beeld + geluid op de tv en hoef je geen rare verloopjes e.d. te gebruiken.

Heb je op je TV maar 1 scart aansluiting kun je eventueel ook gebruik maken van een scartsplitter, maar hou er dan wel rekening mee dat je maar 1 apparaat tegelijk aanzet anders krijg je een mooie beeldvervorming te zien :)

[ Voor 40% gewijzigd door flagnite op 09-12-2002 19:29 ]

Pagina: 1