Ik wil dus een goed racestuur kopen , maar een vereiste is dat het werkt op PC en GameCube , en als het nog effe kan ook op de PS2 .
Verwijderd
ik geloof niet dat er stuurtjes bestaan die zowel geschikt zijn voor pc als voor console
correct me if i'm wrong...
correct me if i'm wrong...
Dat zal moeilijk gaan denk ik...
Misschien dat er een usbstuurtje is die op de PS2 werkt en op je PC. Maar voor je PC en GC samen kan volgens mij niet.
Misschien dat er een usbstuurtje is die op de PS2 werkt en op je PC. Maar voor je PC en GC samen kan volgens mij niet.
The devil is in the details.
Wordt minder , want ik ben niet van zin een Momo Force ofzo te kopen , en dan op m'n Cube met een bagger stuur te moeten racen .
De MOMO force is het beste stuur wat je kunt krijgen en werkt dus op PC en PS2, een ander goedkoper Logitech stuur ook (Formula Force ofzo)
Maar eh, zijn er goede racegames op de Gamecube die niet op de PC of PS2 uit zijn gekomen?
Maar eh, zijn er goede racegames op de Gamecube die niet op de PC of PS2 uit zijn gekomen?
Ik geloof niet dat die bestaan hoor
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
momo force !

ik heb poosje geleden ook zo'n topic gestart en nu ga ik een momo force kopen
ik ga heb morgen bestellen

ik heb poosje geleden ook zo'n topic gestart en nu ga ik een momo force kopen
ik ga heb morgen bestellen
[ Voor 22% gewijzigd door BruceLee op 08-12-2002 21:27 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
sportcar gt ?
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Jawohl!
Ik heb er 1. Gechikt voor PS2 én PC.
Is USB . (Dus wie weet waar hij nog meer op kan
)
Guillemot Trustmaster Ferrari Force Feedback GT Pro. Is nog super goed ook, mits je PRO versie koopt!
Plaatje
Goede force Feedback! (Er zijn nu wel betere stuurtjes op de markt, zoals DEZE , mja...als het echt voor meerdere plaatforms moet zijn, there you go! )
Ik heb er 1. Gechikt voor PS2 én PC.
Is USB . (Dus wie weet waar hij nog meer op kan
Guillemot Trustmaster Ferrari Force Feedback GT Pro. Is nog super goed ook, mits je PRO versie koopt!
Plaatje
Goede force Feedback! (Er zijn nu wel betere stuurtjes op de markt, zoals DEZE , mja...als het echt voor meerdere plaatforms moet zijn, there you go! )
Ik ga niet m'n games EN voor de PS2 EN voor de GC kopen hoor .
Ik moet gewoon een stuur hebben dat op alles werkt . PS2 is maar in optie , ik heb er niet eens een hier staan , is gewoon voor als is iemand langskomt
Ik moet gewoon een stuur hebben dat op alles werkt . PS2 is maar in optie , ik heb er niet eens een hier staan , is gewoon voor als is iemand langskomt
De Act labs stuurtjes werken op verschillende platforms. Weet even uit mijn hoofd niet welke, maar check de site even.
http://www.act-labs.com/race1.htm
http://www.act-labs.com/race1.htm
Three cartridge versions are presently available: DOS/Windows PC, Sony PlayStation, Dreamcast and Nintendo 64.
[ Voor 42% gewijzigd door Rusty op 09-12-2002 14:51 ]
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
*ween* en nog steeds geen stuur voor de GC
Ik vind het niet zo gek. Ik denk dat dit net zoiets is als vragen voor een binnenband voor zowel een brommer als een fiets als een auto...
Bestaat er een racespel voor de GC dan?
Pagina: 1