Ik ben voor iemand bezig een Soundblaster 128 PCI aan de gang te krijgen. Helaas wil dat niet lukken 
Na de kaart te hebben ingebouwd, heb ik de software ge-installeerd. Na het rebooten van de computer om de software-installatie te voltooien, is er geen geluid. De 'toeter' naast het klokje is ook niet zichtbaar. Dat probleem is nu opgelost, in Configuratiescherm | Multimedia heb ik de toeter weer kunnen terugtoveren.
Helaas is er nog steeds een groot probleem: er komt geen geluid uit de speakers. Ik heb al 3 speakersets geprobeerd (die op andere pc's wel werken) op alle 3 de poorten op de kaart, maar er komt geen geluid uit
Zowel MIDI als .WAV bestanden worden wel afgespeeld, maar er komt geen geluid uit de speakers. De volumemeter in het menu van de toeter beweegt ook tijdens het afspelen van geluiden.
De geluidskaart is te zien in het configuratiescherm zonder errors.
Weet iemand een oplossing voor die probleempje?
Ohja, het systeem:
Windows 98 op een Digital Venturis FX-2 workstation. 32 MB RAM, P166MMX.
Na de kaart te hebben ingebouwd, heb ik de software ge-installeerd. Na het rebooten van de computer om de software-installatie te voltooien, is er geen geluid. De 'toeter' naast het klokje is ook niet zichtbaar. Dat probleem is nu opgelost, in Configuratiescherm | Multimedia heb ik de toeter weer kunnen terugtoveren.
Helaas is er nog steeds een groot probleem: er komt geen geluid uit de speakers. Ik heb al 3 speakersets geprobeerd (die op andere pc's wel werken) op alle 3 de poorten op de kaart, maar er komt geen geluid uit
De geluidskaart is te zien in het configuratiescherm zonder errors.
Weet iemand een oplossing voor die probleempje?
Ohja, het systeem:
Windows 98 op een Digital Venturis FX-2 workstation. 32 MB RAM, P166MMX.