• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Topicstarter
Zoals de topic zegt kan ik meedoen aan een pc-prive project. Als voorwaarde hieraan wordt gesteld dat ik een pc als basisbestelling neem.

Het probleem is dat ik geen pc nodig heb maar wel een digicam en printer. Nu ben ik vrij om een compu-winkel heirvoor uit te kiezen en heb ik reeds een winkel gevonden die hier wel een creative oplossing voor heeft ;) .

Waar ik echter tegen aan loop is dat pc-winkels kennelijk geen nikon mogen verkopen. Laat ik nu net de nikon 5700 in gedachte hebben :'( .

Mijn vraag is dus wie heeft het zelfde probleem gehad en is dit misschien anders op te lossen...

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-03 20:16
PC-winkels geen Nikon? Dat lijkt me heeel sterk...!
Bij een pc-prive project zou het wel kunnen dat je officieel geen digicam mag kopen omdat dat (meestal) niet voor zakelijke doeleinden is en daarom de voorwaarde dat de basisbestelling een PC moet zijn

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Topicstarter
Het blijkt de policy van nikon te zijn om niet aan pc-zaken te verkopen. Kennelijk doet canon het zelfde (canon verkoopt geen gewone camera's aan pc-winkels)

[edit] die voorwaarde weet de betreffende winkel dus creatief mee om te gaan ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Beun_de_Haas op 08-12-2002 19:48 ]

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-03 20:16
Beun_de_Haas schreef op 08 December 2002 @ 19:47:
Het blijkt de policy van nikon te zijn om niet aan pc-zaken te verkopen. Kennelijk doet canon het zelfde (canon verkoopt geen gewone camera's aan pc-winkels)
Ik ken toch een PC-winkel waar ze Nikon digicams verkopen

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Topicstarter
hmmmm, interessant. In de pricewatch zie ik idd wel comtech world er tussen staan... vreemd :?

[edit] Wel gelijk belachelijk duur daar! Maar goed ik zit met een dillema. Ik zoek dus een winkel die met matst met de bon en pc's + nikons verkoopt (tegen een normale prijs).

[ Voor 51% gewijzigd door Beun_de_Haas op 08-12-2002 21:03 ]