Toon posts:

[HDD+MOBO]DiamondMax Plus 9 incompatible

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Een vriend van mij had een computer besteld bij informatique, zij zeiden dat de DiamondMax Plus 9 80 Gb schijven incompatible waren met het asus a7v333 moederboard. Is dat waar? Ik wil een a7v8x gaan kopen met een DiamondMax Plus 9 80 Gb schijf, en is dit ook incompatible. Zou iemand misschien hier antwoord op weten? Alvast bedankt.

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Eerlijk gezegd heb ik nog nóóit gehoord van een incompatibiliteit tussen een moederbord en een harddisk, maar misschien kunnen de sites van de betreffende leveranciers je antwoord verschaffen. :)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Verwijderd

Topicstarter
Zoiets had ik dus ook al, en ik heb op de sites van de leveranciers niks kunnen vinden.

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Ik heb ook even gezocht, maar inderdaad totaal niets kunnen vinden. Het enige dat ik had kunnen bedenken was Serial-Ata, wat zelfs te converteren is, maar dat is hier nieteens van toepassing. En Informatique is naar mijn idee altijd een goede, professionele zaak geweest. Ik zou even opbellen en vragen waarom precies deze twee onderdelen niet compatible zouden zijn, dan kun je zelf wel concluderen of het inderdaad waar zou kunnen zijn.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Die vriend hoeft zich geen zorgen te maken. Die combinatie werkt gewoon. Beetje jammer van informatique.

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
Jah inderdaad, hem werd nu aangeraden om IBM schijven te nemen. Maar ik zal inderdaad Informatique ff opbellen.
Pagina: 1