Ik drukte vanmiddag op een tabje bij mijn videokaart drivers, videokaart is een Leadtek GF4 ti4400 128mb vivo. En toen viel mijn beeld weg, ik heb alle vensters op annuleren gedrukt, dus hij kan nix hebben opgeslagen.
Nu wilde ik een venster openen, viel mijn beeld weer weg, compleet uit. Als ik dan op esc druk komt ie wel weer. Dus ik dacht; EVEN REBOOTEN.
Ik rebooten, wil de PC windows in gaan, geen beeld en begint ie weer van voor af een met booten.
Het tabje waar ik op drukte bij mijn monitor drivers hadden te maken met mijn TVOUT functie, maar aangezien ik alles heb ge-annuleerd, lijkt het mij vaag dat ik hier iets van heb opgeslagen.
IN HET KORT:
Ik kom dus in normale modus mijn windows niet in, veilige modus gaat ie nog wel door.
Heeft iemand dit eerder gehad? Of weet iemand hoe ik dit op moet lossen? In veilige modus kom ik iig niet bij mijn monitor drivers voor zover ik weet.
Nu wilde ik een venster openen, viel mijn beeld weer weg, compleet uit. Als ik dan op esc druk komt ie wel weer. Dus ik dacht; EVEN REBOOTEN.
Ik rebooten, wil de PC windows in gaan, geen beeld en begint ie weer van voor af een met booten.
IN HET KORT:
Ik kom dus in normale modus mijn windows niet in, veilige modus gaat ie nog wel door.
Heeft iemand dit eerder gehad? Of weet iemand hoe ik dit op moet lossen? In veilige modus kom ik iig niet bij mijn monitor drivers voor zover ik weet.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris