Hallo, ik heb gezocht i/d grote TV-OUT FAQ, maar niks gevonden over een tv-out naar tulp, er staat wel een plaatje bij, maar dit was de oude (7 pins) uitgang naar een tulp, nu heb ik een nieuwe kaart (Geforce Ti 4200) met TV-OUT, maar deze heeft een 9 pins uitgang, zijn er ook kabels voor 9 pins naar TULP ?
Verwijderd
Als het goed is wordt deze kabel bij de kaart bijgeleverd, zo niet kun je het beste even contact opnemen met de leverancier van je kaart, die kan je het beste helpen in dit geval.
Ja er wordt wel een kabel bij geleverd, maar die gaat van 9 pins naar een 4 pins, ik heb de tulp kable helemaal onder de vloer door lopen, dus het mooiste zou zijn als ik die kan blijven gebruiken.. ik zal ff wat foto's maken van de uitgangen.. die post ik hier wel ff...
Verwijderd
Dan zou je theoretisch nog van die 4 pins naar een composite signaal kunnen gaan, sterker nog dat is de bedoeling van die fabrikant lijkt het wel. Wat je ook kunt doen is je kabel die er ligt vervangen door een s-video kabel, mits je tv het ondersteund.