krakend geluid gf2 mx200

Pagina: 1
Acties:

• lazyed
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Zodra er iets geopend wordt hoor je dit terug in het geluid. Hoe meer actie op het beeldscherm hoe storender het geluid word.

Voeding, netwerkkaart, en geluidskaart al geruild, probleem nog steeds aanwezig. Zodra de videokaart geruild wordt is het probleem over. Draai nu op een i740 kaart, das niet echt geweldig. dus.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Al andere drivers geprobeerd? Zowel voor de videokaart als voor je geluidskaart en moederbord.

Geeft trouwens eens wat meer specs van je systeem, ook met OS en gebruikte drivers etc erbij.

• lazyed
  • Niet online
Verschillende drivers geprobeeerd voor zowel gf2, sound, moederbord......

Verwijderd

heb je kaart goed in het slot vast zitten?

• lazyed
  • Niet online
en de specs: amd k6-2 500, maxtor 20Gb, soundblaster awe32, gf2 mx 200 driver 41.03, 448 mb, dfi k6bv3+/66revB+, winXP......

• lazyed
  • Niet online
kaart zit idd vast ih slot
was 1 vd 1e dingen die ik probeerde

Verwijderd

Ja had ik ook nadat ik mijn geluidskaart een paar slotenhad omgeschoven was het weg!!
ik denk een of andere straling van je videokaart!!

Verwijderd

Hoeveel PCI slots heb je en waar heb je elke kaart in?

• lazyed
  • Niet online
het schuiven met sloten heb ik ook al geprobeerd, agp en geluid zitten nu het verst van elkaar

2 x isa, 5 x pci, 1 x agp

• Rixard
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 13:51
je moet ff een patch installeren .. de PCI latency patch.. moet je ff kijken waar je die kan downloaden..

http://download.viahardware.com/vlatency_v019.zip

[ Voor 21% gewijzigd door Rixard op 08-12-2002 17:05 . Reden: ff URL gezocht en geplakt. ]

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-08 18:24
Verwijderd schreef op 08 December 2002 @ 16:32:
Ja had ik ook nadat ik mijn geluidskaart een paar slotenhad omgeschoven was het weg!!
ik denk een of andere straling van je videokaart!!
Whaha lol, dus als je je kast open hebt staan krijg je allemaal tumoren in je voeten 8)7.
Als je je geluidskaart in een ander slot stopt kan je geluidskaart op een andere IRQ gezet worden d8 ik :X

Verder voor de topic starter, kijk eens bij de eigenschappen van je geluidskaart en probeer het op een andere bron/IRQ te zetten. Ik zou ook een keer een andere OS erop te zetten, kijken of je dan nog steeds probs hebt.

tvw

• Rixard
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 13:51
maar probeer dus eerst ff die latency patch, want dan is het opgelost! :-)

• lazyed
  • Niet online
he rixard, tanx
die patch werkt!
Pagina: 1