OK, ik weet dat dit het zoveelste topic is wat hierover gaat, maar ten eerste gaan een flink aantal om het draaiende te krijgen als je al een installatie hebt en ten tweede gaat een groot aantal of Pormise100 controllers.
Wat ik allemaal al gedaan heb:
http://lists.insecure.org...kernel/2002/Oct/0544.html Hier staat dat de 2.4.19 kernel de oplossing zou zijn, maar ja. Daar heeft debian geen installatie van (de bf2.4 install werkt met 2.4.18).
Verder staat hier ook iemand met hetzelfde probleem met drie replies die beiden geen oplossing brengen.
Dit leek een hele hoopvolle oplossing, maar ik vermoed dat hij alleen werkt met de 66 en 100 versie...
Mijn situatie:
Een A7V333 met 256MB en een duron 1300
Een keurig herkend Realtek kaartje
Een onboard Promise PDC20276 (= FastTrack 133)
Twee liter zweet van 4 hopeloze zoek uren...
Hoe installeer ik dus Debian op deze machine...
PS: Sorry dat ik zo kort af schreef, maar ik heb even mijn gedaan om het bericht kort te houden, anders wordt het zo'n zinloos lang verhaal.
Update:
Net een debian CD gedownload met alle types er op, maar geen een werkt
Wat ik allemaal al gedaan heb:
http://lists.insecure.org...kernel/2002/Oct/0544.html Hier staat dat de 2.4.19 kernel de oplossing zou zijn, maar ja. Daar heeft debian geen installatie van (de bf2.4 install werkt met 2.4.18).
Verder staat hier ook iemand met hetzelfde probleem met drie replies die beiden geen oplossing brengen.
Dit leek een hele hoopvolle oplossing, maar ik vermoed dat hij alleen werkt met de 66 en 100 versie...
Mijn situatie:
Een A7V333 met 256MB en een duron 1300
Een keurig herkend Realtek kaartje
Een onboard Promise PDC20276 (= FastTrack 133)
Twee liter zweet van 4 hopeloze zoek uren...
Hoe installeer ik dus Debian op deze machine...
PS: Sorry dat ik zo kort af schreef, maar ik heb even mijn gedaan om het bericht kort te houden, anders wordt het zo'n zinloos lang verhaal.
Update:
Net een debian CD gedownload met alle types er op, maar geen een werkt
[ Voor 13% gewijzigd door Steven op 08-12-2002 16:01 ]