Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Zou best wel eens een soort algenvorming kunnen zijn.
Heeft het laagje een bepaalde kleur ? En hoe voelt het aan ?
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
op mijn bong beginnen zich stalagmieten oid te vormen, maar goed dat ie binnekort weg is
(m'n maze II zal ook wel geen wonder van waterflow meer zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Arjan op 08-12-2002 14:28 ]
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
nah het is niet wit ofzoAtgast schreef op 08 December 2002 @ 14:28:
kalkzeep ?
ijs!Robert schreef op 08 december 2002 @ 14:27:
't is doorzichtig, en heel dun, breekt als ik eraan kom.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
antical+ water erin (en dan hopen dat je WC-blok niet oplost)
Asus A8n-SLI Premium, AMD64 4000+, 2x1gB Dual Channel Crosshair, Asus Extreme N7800GT 256mB, Coolermaster Centurion 532, Zalman ZM460B-APS, Logitech Media Keyboard Elite , G7 en Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick
[ Voor 8% gewijzigd door Arjan op 08-12-2002 14:50 ]
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
geen trek eigenlijkVerwijderd schreef op 08 December 2002 @ 14:47:
[...]
proef het eens ? misschien heeft het een bepaald smaakje
btw meer pics (pretty huge) voor liefhebbers:
www.xs4all.nl/~henrovin/k1.jpg
www.xs4all.nl/~henrovin/k2.jpg
www.xs4all.nl/~henrovin/k3.jpg
www.xs4all.nl/~henrovin/k4.jpg
www.xs4all.nl/~henrovin/k5.jpg
Verwijderd
Uhmm... dat op je Eheim pomp leek heel veel op kalk, maar dat vliesje over t water..
WTF?
Grondig reinigen idd.
[ Voor 80% gewijzigd door Nefiorim op 08-12-2002 15:03 ]
XBO: Michaël#3318
Verwijderd
Gooi je reservoir maar leeg en vul het met accuwater. Dit is kompleet gezuiverd
water kost ongeveer 0,80 euro per liter. Kan je kopen bij elke benzine pomp.
Probleem opgelost
k heb al minischaatsen gekocht, zometeen een got schaatsparty in mijn reservoir !Verwijderd schreef op 08 December 2002 @ 15:14:
volgens mij is het ijs! 1337!
Ik heb ondertussen de rotzooi schoongemaakt en er nieuw water ingegooid.
Accuwater heb ik hier staan maar moet het toch allemaal nog een keer inbouwen en met al het stof wat er nu inkomt denk ik niet dat het veel zin heeft demiwater te gebruiken.
Alleen nieuwschierig naar wat het nu is..er zat wel kalk op mn pomp maar die laag zelf was echt geen kalk volgens mij. Misschien vet maar ik heb er niks ingegooid...Misschien een berschermlaagje van de slangen want ik zag dat er een laagje losliet daarbinnen in.
T proefde iig wel smerig
Verwijderd
anders ga je eff naar de vis winkel ofzo en vraag je het je hebt van die tabletjes die je in je vijver ken kijlen en dan gaat het alg dood
owja en je kon ook uv-lampen kopen die het alg dode? kan je maybe een ccfl er boven doen
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2002 15:50 ]
Alles is terug te redeneren naar 4
Verwijderd
Wanneer dit er niet is sterven er enkele af en die komen aan de oppervlakte te drijven. Zodra de eerste drijven nemen ze weer licht weg voor de rest en zodoende ontstaat er een ketting reactie waarin ze uiteindelijk een zichtbare witte laag vormen.
Bij een aquarium haal je dit weg door het oppervlakte water in beweging te houden (lees: uitstroom terhoogte van het oppervlak) Nu is dit bij een opstelling als jij hebt vrij moeilijk, maar misschien kan je een tijdje gekletter aanhoren om te testen.
Het probleem is goed te verhelpen met gedestileerd water (goed gekookt) hierin bevinden zich weinig bacteriën. Dit water moet wel ververst worden want die bacteriënen groeien er vanzelf op.
Ik zal binnenkort een link plaatsen, ik heb dit probleem vaker op het I-net gezien, zowel bij "Tweakers" als bij aquarium liefhebbers.
Succes !
De vakterm voor de wittelaag is:
KAAMLAAG
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2002 16:01 ]
Inderdaad, tijd voor de goudvisVerwijderd schreef op 08 december 2002 @ 16:04:
Wel geinig dat de aquaristische wereld een raakvlak heeft met de OC wereld.
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Je kan het beste gedestilleerd, of goedkoper, gekookt water gebruiken, dan krijg je dit niet.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
[ Voor 10% gewijzigd door Da_Patriot op 09-12-2002 12:37 ]
Daikin EHBX04D6V / ERGA04DV | LG WH20S.F5 | Enphase iQ8+ 20 x 410W Qcells |
Verwijderd
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
btw lol @ titel
weet je zeker dat je geen corossie krijgt
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.