Toen ik hier ooit voor het eerst kwam heb ik op 't forum en op de frontpage het account drecaise aangemaakt. Echter er is een en ander fout gegaan waardoor mijn wachtwoord veranderd is voor de frontpage. Echter het email adres wat ik bij mijn account op de frontpage had staan is niet meer. (ADSL kwam en toen kreeg ik een andere ISP). Dit is controleerbaar want als je een mailtje stuurt naar dat adres krijg je meteen een not deliverable message terug. Het gaat on het volgende frontpage account:
login: Drecaise
mail: Mark@drecaise.demon.nl
Is het mogelijk dat iemand dat wachtwoord wijzigt en een mailtje dropt naar het mailadres van het account waar ik dit nu mee typ?
Als 't niet kan dan ook alsjeblieft een reactie... anders zal ik namelijk wakend achter dit beeldscherm blijven zitten voor niets
login: Drecaise
mail: Mark@drecaise.demon.nl
Is het mogelijk dat iemand dat wachtwoord wijzigt en een mailtje dropt naar het mailadres van het account waar ik dit nu mee typ?
Als 't niet kan dan ook alsjeblieft een reactie... anders zal ik namelijk wakend achter dit beeldscherm blijven zitten voor niets
pizzaguys get all the pussy