Na een s.m.a.r.t. mededeling (HDD had bad blocks) Windows op een andere harde schijf gekopierd (Ghost)
Na de éérste keer kon ik mijn sysreem niet meer in. Dat was opgelost door de partitie weer net zo groot te maken als het origineel.
Nu draait XP weer redelijk, alleem met een paar vage ergernissen.
- Windows Update wil niet meer werken.
De PC blijft maar de nieuwste versie van Windows update installeren. Als je dan op de knop "nu bijwerken" klikt gaat-ie weer installeren.... Helaas, De PC houdt dat langer vol dan ik.
- Ik kan SP1 voor IE6 niet meer installeren.
ik krijg dan de volgende mededeling:
De Softwqre die i installeert, voldoet niet aan de eisen van de Windows Logo-test, die op compatibiliteit met Windows XP controleerd. (meer informatie over deze testprocedure <link naar internet>)
Deze software wordt niet geinstalleerd. Neem contact op met de systeembeheerder.
Ook SP1 geeft een vage mededeling.
De integriteit van het bestand Update.inf kan niet worden gecontroleerd. Ga na of de cryographic-service op deze computer actief is.
Ik kan alleen deze service niet vinden
Kortom: HELP!
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? (Zonder "fomat C:"
)
Grtz!
Na de éérste keer kon ik mijn sysreem niet meer in. Dat was opgelost door de partitie weer net zo groot te maken als het origineel.
Nu draait XP weer redelijk, alleem met een paar vage ergernissen.
- Windows Update wil niet meer werken.
De PC blijft maar de nieuwste versie van Windows update installeren. Als je dan op de knop "nu bijwerken" klikt gaat-ie weer installeren.... Helaas, De PC houdt dat langer vol dan ik.
- Ik kan SP1 voor IE6 niet meer installeren.
ik krijg dan de volgende mededeling:
De Softwqre die i installeert, voldoet niet aan de eisen van de Windows Logo-test, die op compatibiliteit met Windows XP controleerd. (meer informatie over deze testprocedure <link naar internet>)
Deze software wordt niet geinstalleerd. Neem contact op met de systeembeheerder.
Ook SP1 geeft een vage mededeling.
De integriteit van het bestand Update.inf kan niet worden gecontroleerd. Ga na of de cryographic-service op deze computer actief is.
Ik kan alleen deze service niet vinden
Kortom: HELP!
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? (Zonder "fomat C:"
Grtz!