Posting verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Atmosphere
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-12-2025
Ik heb in het per ongeluk op T-net een nieuwe reaktie aangemaakt. terwijl de inhoud eigenlijk bij de ander post had gemoeten. De inhoud is inmiddels verplaatst maar nu mijn vraag: Zo iemand die andere post willen verwijderen (en bijvoorkeur niet door een -2 mod ... ;) )

Het gaat om deze post

Bij voorbaat dank

edit:
Zucht .. post ik dit ook in de verkeerde draad .. ik had langer uit moeten slapen

[ Voor 12% gewijzigd door Atmosphere op 08-12-2002 12:32 . Reden: niet uitgeslapen ]

-x(Al is de wereld is nog zo klein. Atmosphere vind hem wel fijn)x-; Sys; t-net

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:43

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move SeM > TMF ;)

Tijd voor een nieuwe sig..

• Atmosphere
.

[ Voor 100% gewijzigd door Atmosphere op 08-12-2002 13:13 . Reden: zie onderstaand ]

• Atmosphere
Thnx _/-\o_ Had het eigenlijk pas door toen ik de 'guide' voor de 2e keer las ..

edit:
JANK JANK .. het gaat wel lekker vandaag...

[ Voor 17% gewijzigd door Atmosphere op 08-12-2002 13:12 . Reden: NEEEEEE!!!!! ;) ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Atmosphere schreef op 08 december 2002 @ 12:26:
Ik heb in het per ongeluk op T-net een nieuwe reaktie aangemaakt. terwijl de inhoud eigenlijk bij de ander post had gemoeten. De inhoud is inmiddels verplaatst maar nu mijn vraag: Zo iemand die andere post willen verwijderen (en bijvoorkeur niet door een -2 mod ... ;) )

Het gaat om deze post

Bij voorbaat dank

edit:
Zucht .. post ik dit ook in de verkeerde draad .. ik had langer uit moeten slapen
Dat hoeft toch niet verwijdert te gaan worden? Die kan gewoon met een paar -1 Dubbelpost's (als het meezit staat ie zover van de andere vandaan dat het niet opvalt ;) :P) naar ) Dubbelpost lijkt me. Dan is hij in ieder geval niet meer zichtbaar voor de grote massa.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:59

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ramH schreef op 08 december 2002 @ 13:27:
[...]

Dat hoeft toch niet verwijdert te gaan worden? Die kan gewoon met een paar -1 Dubbelpost's (als het meezit staat ie zover van de andere vandaan dat het niet opvalt ;) :P) naar ) Dubbelpost lijkt me. Dan is hij in ieder geval niet meer zichtbaar voor de grote massa.
correct, maar niet nodig, hij staat op 0:gemodereerd, alhoewel de moderatie-tag niet gehel juist staat (overbodig/dubbelpost) maar ook niet echt onjuist, staat de score goed dat weegt zwaarder volgens mij.

verwijderen gebeurt vrijwel niet, en zijn ook geen goede mogelijkheden toe, enkel de blauwen uit het smurfendorp (TFF ;)) kunnen dat, en zelfss dat doen ze vrijwel enkel bij werkelijk grote trolls of beledigende flames.

Ee reactie met een 0-score gaat niet ten kostte van je karma, maar doet ok je Karma niet stijgen.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik haal em niet weg, tis al op een andere manier opgelost :)

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

[TFF] eiks koffie :P

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Wat jij wil G ;) :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

euh een slotje :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.