Dubbelpost ???

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Kan iemand mij uitleggen waarom mijn reactie in deze draad als dubbelpost gemod is?
Mijn reactie: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=660112

Draad: nieuws: HP Alpha EV7 release in januari, EV79 jaar later

Als je de draad leest dan zie je dat ik toch echt de enige ben die dit opmerkt :?

En dat mijn opmerking (objectief gezien) nog juist is ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't is geen dubbelpost, maar wat dan wel de toegevoegde waarde van deze post zou moeten zijn? Definieer 'fatsoenlijk multimedia' maar 's fatsoenlijk.

Modtechnisch heb ik een poging gewaagd en een +1 gemodereerd uitgedeeld, zodat íe nu op 1 staat. IMHO het juiste niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 december 2002 @ 12:47:
't is geen dubbelpost, maar wat dan wel de toegevoegde waarde van deze post zou moeten zijn?
De toegevoegde waarde is dat hetgeen wat geclaimd werd door de persoon waarop ik reageerde simpelweg niet waar is.
Definieer 'fatsoenlijk multimedia' maar 's fatsoenlijk.
Fatsoenlijk multimedia = vloeiende weergave van beeld, presentaties, geluid, animaties, video's, laserdisks etc, etc.

De Amiga kon dat allemaal al voordat het woord "multimedia" uberhaubt was "uitgevonden". Het multimedia systeem in die tijd was de Amiga i.c.m. met het pakket Scala. Dit werd indertijd door vrijwel alle kabelkranten, kiosk systemen, vliegvelden, hotels, e.d. gebruikt. De DEC Alpha had toen het levenslicht nog echt niet gezien.

De wat oudere tweakers hier weten wel waar ik het over heb en wat ik bedoel ;)

NB Pas _jaren_ later kwamen de z.g. "multimedia kits" voor de PC op de markt, bestaande uit een Soundblaster kaartje met een cdrom speler...

[ Voor 36% gewijzigd door warp op 08-12-2002 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:29

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik denk dat je reactie ietwat subjectief is, zoals gemeld 'fasoenlijke multimedia' ondersteuning voor een workstation is nogal onduidelijk;
in jouw reactie ga je niet verder dan een welles-nietes dscussie aangaan, voor je het weet komen de volgende enkel voorbij om bv. de BBC Acorn, Atari ST of Macintosh II te noemen, en eerlijk gezegd kan je daar lang over discussieren, maar is dit voornamelijk afhankelijk van je definitie voor de gebruikte term.

een score van 1 lijkt me terecht voor de huidige post, je kunt dat misschien verder onderbouwen maar dan loop je tevens een groter risico op -1:offtopic moderaties

[ Voor 4% gewijzigd door RM-rf op 08-12-2002 14:01 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen