Toon posts:

400mhz geheugen kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik las een artikel over gigabyte moederbord en daar kwam in voor iets met nieuwe geheugen set dat je er maar 1 400 mhz geheugen kaart in kan stoppen . mijn vraag kunnen er geen 333 mhz geheugen kaarten meer in da was mijn vraag da kon ik zo nie uit het verhaal op halen .

??? hopen da deze wel blijft of mag dit ook al weer nie ;-S

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-08 19:26

job

daar heb ik nog nooit van gehoord.
weet je welk moederbord het is?

volgens mij kunnen in alle nieuwe mobo's wel 333 mhz geheugen.

[ Voor 33% gewijzigd door job op 08-12-2002 12:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
het is de gigabyte GA7-VAXP en daar hadden ze het er over dat er nog maar 1 400mhz dimm in kon of zo iets maar ze zeggen er nie bij of er nu ook nog de 33 mhz geheugen kaarten in kunnen ik heb net al op het web gezocht maar ik kan er niks over vinden

Verwijderd

Topicstarter
Minpunt was volgens Tweaktown dat er maar een enkele DIMM kon worden gebruikt in het geval van DDR400 geheugen. dit staat er maar ja dan krijg je op die site van hun 20 replis maar bij geen een staat er bij of er nog 333mhz geheugen in kan da is m'n vraag om het effe wat duidelijker te maken het gaat om de KT 400 chipset geen flauw idee wat het inhoud ;-S

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 17:10

Steve

Krokodil \o/

Als je het geheugen aan 400 Mhz wilt gebruiken, mag er maar één (PC3200) reepje inzitten. Als je er meerdere instopt, gaat het geheugen automatisch draaien aan de snelheid van het traagste reepje. Als er meerdere PC3200 reepjes in zitten zal het volgens mij 333 Mhz worden.

In jouw geval: PC3200 + PC2700 reepje wordt 333 Mhz. En uiteraard kan je er ook enkel PC2700 en PC2100 reepjes in stoppen.

Verwijderd

Topicstarter
dus ik kan gewoon het oude geheugen uit mijn pc er instoppen 3 x 256 sdr ram 333mhz ???

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 17:10

Steve

Krokodil \o/

Yep dat kan.

En je bedoelde vast DDR ipv SDR ;)

Verwijderd

Topicstarter
GOOI HIER EN SLOT OP DEZE KAN DICHT !!!!!

Verwijderd

Er is geen enkele reden om te schreeuwen, of er een slot op te gooien. Zelfs topics waaring de vraag beantwoord is blijven gewoon open voor verdere vragen/antwoorden/discussie :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
U vraagt wij draaien :P En hou het bij één topic (FYI - ander is ook dicht)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.