Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

metal gear solid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net revolver ocelet gekilled en nu moet ik zoŽn code hebben voor een wijf te bellen die achter op de cd staat.

maar ik kan helemaal niets vinden.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Achter op het CD hoesje (van de echte CD) staat een screenshot van Solid Snake in gesprek met Meryl. Daar staat dus ook de frequentie op.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Leuke anti-kopieer beveiliging van konami

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Verwijderd

Ik heb alle codes geprobeerd, hij zit best in het begin, had hem SNEL

Verwijderd

Topicstarter
er at zoŽn grote V&D sticker op het hoesje

DOM DOM DOM !!!!

by the way

hoe krijg ik die NINJA gekilled.
ik doe het nu met staff granaten maar heb te weinig

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

met de blote vuist, kogels weerd ie af
er zit een patroon in zijn heen en weer gespring, al sje dat eenmaal door hebt, ben je steeds op de plek waar hij neerkomt, waarna je hem vervolgens 2 tot 3x kan meppen, dan weer wegwezen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Acolyte57

Acolyte57

Chaff grenades wil ook nog wel eens helpen om hem even in 1 plaats te houden.
(Die dingen zijn verrekte handig op alle momenten van het spel, trouwens)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Topicstarter
tering ik dacht veel te moeilijk na. maar waar kan ik psycho mantis vinden die dat meisje heeft ik heb alle verdiepingen nagezocht maar kan hem niet vinden.

• nexus

nexus

VV Kloetinge (768735)

dat meisje brengt je als het goed is naar psycho mantis toe. Je gaat met haar door de deur naast de mannenwc, dan nog een deur en vervolgens sta je tegenover onze grote psychisch gestoorde vriend

/edit
of heb je dat hele meisje nog niet eens gevonden, dan moet je ook niet naar psycho mantis zoeken.
edit

Verwijderd

Topicstarter
en waar is dat meisje dan???

Verwijderd

was toch een vet spel ja :)

• nexus

nexus

VV Kloetinge (768735)

meisje is disguised. Ze ziet er als een van de bewakers uit, alleen ze wiebelt wat meer met haar kont :p
Verder moet ze haar behoeften ook ergens anders doen dan de meeste mannen.

Verwijderd

Maar wa is nou die frequentie?? Want ik heb een kopie en geen zin om al die klote frequenties af te gaan zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
het is me gelukt en ik ben nu bezig tegen psycho mantis eerst sla ik dat meisje een paar keer daarna begin ik op die psycho mantis te schieten dan staat meryle weer op en sla haar nog een paar keer. laat psycho haar door haar hooft schieten maar voordat dat gebeurd gaat de camera het eerste nog naar snake toe en dan LOOPT HIJ VAST!!!!!!!!!!!!!

en niet 1 keer maar gewoon altijd.

kan iemand niet zijn savegame sturen naar h3llspawn@softhome.net vlak nadat die psycho mantis is gekild.

• Acolyte57

Acolyte57

Fantazm: Erg jammer voor je >:)

Hint: Er zijn andere manieren om aan een CD hoesje te komen.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 22:34 schreef h3llpspawn het volgende:
het is me gelukt en ik ben nu bezig tegen psycho mantis eerst sla ik dat meisje een paar keer daarna begin ik op die psycho mantis te schieten dan staat meryle weer op en sla haar nog een paar keer. laat psycho haar door haar hooft schieten maar voordat dat gebeurd gaat de camera het eerste nog naar snake toe en dan LOOPT HIJ VAST!!!!!!!!!!!!!

en niet 1 keer maar gewoon altijd.

kan iemand niet zijn savegame sturen naar h3llspawn@softhome.net vlak nadat die psycho mantis is gekild.[/quote]probeer eens die griet neer te meppen voordat ze zichzelf kapot schiet, mischien loopt ie dan wel door

geeft namelijk een ander einde al die griet leeft, dan dat ze doodgaat

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Topicstarter
maar voordat ik haar goed en wel heb geslagen komt dat filmpje ertussen en als ik haar nek breek is het spel afgelopen

please mail it to me dit spel is rette strak

Verwijderd

Topicstarter
help stuur me die savegame

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 november 2000 00:59 schreef Acolyte57 het volgende:
Fantazm: Erg jammer voor je >:)

Hint: Er zijn andere manieren om aan een CD hoesje te komen.[/quote]Heb hem al. Covertje gedownload >:)

Verwijderd

hehe savegame van na mantis

die moet je wel zelf doen he :) (vond ik de moeilijkste uit het spel btw)

Verwijderd

Topicstarter
dat wil ik ook wel zelf doen maar als het spel op dat punt blijft hangen heeft het weinig zin denk ik.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 november 2000 21:27 schreef h3llpspawn het volgende:
dat wil ik ook wel zelf doen maar als het spel op dat punt blijft hangen heeft het weinig zin denk ik.[/quote]Ik denk dat je daar wel eens gelijk in zou kunnen hebben

Verwijderd

Topicstarter
hoor ik net dat een vriend van me datzelfde probleem heeft en origoneel gekocht zitten we daar als een paar stekkers te balen

ik wil spelen!!!!!!!

• Acolyte57

Acolyte57

Ik gebruikte overigens stun grenades om Meryl neer te houden.

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 09:03

damswer

mSW - LU since 2005

Alleen jammer dat ze hem helemaal vanaf de psx gepoort hebben. Komt toch een beetje knullig over allemaal. Voor de rest echt wel stoer spel. Nu zowel op me psx als op me pc uitgespeeld!

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

• Acolyte57

Acolyte57

Ja, maar het is een betere port dan de FF serie. Die was helemaal triest geport, superlelijk. MGS ziet er tenminste nog top uit.

THPS2 is ook wel aardig geport.

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 18:29
fantazm wat is nou the frequentie

• jaaoie17
is het 140.15

• Acolyte57

Acolyte57

Man, als je niet eens aan het hoesje kan komen dan ben je wel heeeeel erg triest :)

• jaaoie17
140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15 140.15

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:03
Help ik zit kei vast!

Hoe mol ik Syco Mantis?!!?!?!

ik wil verder! maar die gast wil niet dood ;(

Verwijderd

op de playstion moet je gewoon de andere controller pakken, dan kan ie je gedachten niet lezen ofzo (hoor je em ook zeggen) en kan je hem echt heel simpel afschieten :)

Beetje op knoppen van je andere controller gaan rammen :)

En met Meryl wil een STUN granaat ook wel eens helpen :) blijft ze gelijk goed liggen

• Hennie-M
jah maar ik heb geen pleestation ...

en ook geen 2de controller :(

zit er geen zwaard ofzo in metal gear?
(Use the force luke!)

• Steffie
  • Laatst online: 12-11 18:58

Steffie

Opaque

makkelijkste om psycho mantis te killen is om met een famas voor die tafel linksonder te gaan zitten ... dan druk je op 1st person view mode, dan zie je wat mantis ziet ...

als dan bijvoorbeeld die schilderijen weer teruggaan sta je gauw op en leef je je even uit met je famas ... dan ga je weer snel voor die tafel zitten en wacht je tot die stoelen of beelden weer op hun plek staan ...

ow en als meryl opstaat met die gun tegen haar dak aan, dan hoef je haar alleen maar een keer te schoppen en dan ligt ze alweer op de grond

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-11 13:15

Copyman

Dode muis

Volgensmij heb ik die al 40 keer uitgespeeld..... :P:P:P na die 40ste keer werd ik er een beetje :r van, maar binnenkort speel ik hem vast nog wel een keertje weer 8-), 'bringz back memories' :7

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Gewoon gaan liggen :)
En als ie verdwijt thermo goggles gebruiken..

• Hennie-M
Hij gaat echt niet dood hoor
IK BEN ZWAAR PISSED OFF

want ik schiet alles op hem leeg en hij gaat niet dood
hij wordt niet eens een klein beetje health af.

ik wordt echt pissig..
dit gaat me weer een nieuw toetsenbord kosten

Verwijderd

Speel je met een Gamepad of met het Toetsenbord? Want als je met een gamepad speelt moet je Psyco Mantis verslaan met het teotsenbord, omdat ie je gedachtes kan lezen van de besturing die je de hele tijd gebruikt hebt.

• Hennie-M
dan probeer ik dat

ik krijg als us mam thuis kom allemaal klachten van de buren...

ik wordt panisch

ik doe echt alles en hij gaat gewoon NIET kapot

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoe kom ik verder in die lift ?

Ik zit opgesloten met vier man in onzichtbare pakken en ik ga iedere keer dood voordat ik ze allemaal heb afgeknald. Het lijkt wel of ze iedere keer weer tot leven komen.

Verwijderd

Als eerste is het wel handig om je Rations weer effe aan te vullen. Je kunt gewoon door de Ration pakken achter de helft van de blokkade die bij de trap stond, dan naar buiten lopen, en dan weer die ration pakken. Het is altijd beter om 5 te hebben ipv 1 ;)

Een stun granaat wil wel helpen bij die mannetjes, en wanneer ze opstaan snel eentje pakken, en dan als een wildeman op de knop drukken om hem proberen te wurgen voordat de anderen op je schieten. Zo ben ik er ook net voorbijgekomen nog geen half uur geleden.

• Steffie

Steffie

Opaque

die lui in de lift zijn simpel ... als je thermal goggles hebt dan zet je die aan ...

je neemt een famas en je rost ze alle 4, 3x neer ... je kan het zelfs halen zonder health te verliezen

---
't moeilijkste gedeelte heb je in ieder geval al gehad .. tenminste ik vind dat trappenhuis (comm. tower A) het moeilijkste gedeelte

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Hennie-M
op Syco mantis na is het een redelijk simpel spel :)

ik heb hem net uitgespeeld
ik vin het einde echt om te janken :)

super mooi! :9~

alleen jammer dat maryl dood is ;(
is er geen alternatief einde?

Verwijderd

Yep, dan moet je de martelingen weerstaan en niet opgeven, dan bljft Meryl leven.

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 11 februari 2001 00:06 schreef Steffie het volgende:
die lui in de lift zijn simpel ... als je thermal goggles hebt dan zet je die aan ...

je neemt een famas en je rost ze alle 4, 3x neer ... je kan het zelfs halen zonder health te verliezen

---
't moeilijkste gedeelte heb je in ieder geval al gehad .. tenminste ik vind dat trappenhuis (comm. tower A) het moeilijkste gedeelte
hmmz, Thermal goggles. Waar vind ik die ?

Ik heb het tot nu toe prima gered zonder. Ik ga vanavond trouwens de wurgtruc toepassen.

• Steffie

Steffie

Opaque

thermal goggles vind je in die ruimte waar in het begin die 2 tanks staan ... als je daar die trap op gaat en level2 access card hebt, dan moet je even in 1 van die 2 kamers kijken aan de rechterkant

je moet in het begin wel die socom uit die truck gepakt hebben, anders ligt die er in plaats van thermal goggles

• Hennie-M
Op zondag 11 februari 2001 02:08 schreef DMaarten het volgende:
Yep, dan moet je de martelingen weerstaan en niet opgeven, dan bljft Meryl leven.
damn...

als ik probeer te weerstaan ga ik altijd dood!

Verwijderd

Als hij je zit te martelen moet je snel en vaak op de action knop blijven rossen(die waarmee je slaat), om je levensmeter elke keer weer langzaam bij te vullen. Dat wordt ook uitgelegd door Revolver Ocelot voordat ie begint.

Na de eerste keer gemarteld te zijn moet je ook met Otacon spreken via de Codec, dan komt ie als het goed is na de 2e ronde martelingen naar je toe, en geeft ie je een paar dingen. Als je meer hulp nodig heb dan zeg je het maar hier ;)

[Edit] Als die irritante typ fouten de hele tijd :( [Edit]

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 12:37

AIKANE

Grrrrr

Ik heb hem inmiddels drie keer uitgespeeld op de PSX, en ik koop over een tijdje de PS2 alleen al omdat Metal Gear Solid 2 erop draait.... :9

What the heart requires may never be understood by the mind!

Verwijderd

Ik heb hem nooit echt uitgespeeld, ik heb op de PSX helaas nooit Metal Gear kunnen verslaan :( Maar nu gaat het wel lukken, heb veel meer ervaring nu, snellere reflexen en ben beter dan toen. M'n powerlevel is ook een stuk hoger dan toen :)

• Hennie-M
ik kan niet voorbij de VR-Missions komen nu...

level 14 gunloos

dat is dus met geloof ik 8 tegenstanders en een hele hoop lage balkjes.

bijna niet te doen, want ik heb op de time trials na alles al gedaan
Pagina: 1