Toon posts:

3x Piep, geen beeld (olivetti 15")

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een olivetti DSM 50-151.
Nadat ik de resolutie van 1024 naar 1152 heb gezet werkte alles nog totdat ik de hertz verhoogde naar 85. Nu gaat het power laampje van mijn monitor 3 keer aan en dan uit en krijg ik drie keer zo'n iritant hoge toon van resolutie-switch. Ik krijg nu geen beeld meer en de zekering heb ik al doorgemeten. Weet iemand hier iets op???

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11-2025
85 hertz is dus teveel voor je beeldscherm, ff terugzetten naar vorige waarde

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:27

Zoefff

❤ 

Opstarten in veilige modus (voor het opstarten van windows op F8, CTRL of F8 + CTRL drukken, weet niet meer precies welke combinatie :P ), en dan start ie op met een refreshrate van 60Hz, dan kan je hem daar weer op terugzetten :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet helemaal niks meer!!! ook geen beeld in de BIOS, hij gaat gewoon niet meer aan!!!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:27

Zoefff

❤ 

Verwijderd schreef op 08 december 2002 @ 12:23:
Hij doet helemaal niks meer!!! ook geen beeld in de BIOS, hij gaat gewoon niet meer aan!!!
Ohhw!!

En als je m opstart, hoor je wel piepjes van je compu enzo? Dan is je monitor gewoon kapot.... Wat oudere monitoren zijn vaak niet zo goed / niet beveiligd tegen een te hoge refreshrate, je kan ze er dus kapot mee maken...

ff proberen met een andere monitor? (start dan wél op in veilige modus, anders mol je die andere monitor ook...)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik ben al aan het sparen voor een nieuwe :)
toch bedankt!!!
Pagina: 1