gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Verwijderd
goede tip: controleer alle stekkers en probeer een andere voeding
Nee dat soort standaard dingen heb ik allang geprobeerd. Ik wil niet lullig doen maar ik post pas zo'n topic hier als ik er echt niet meer uit kom...Verwijderd schreef op 08 December 2002 @ 12:12:
haal alles uit de pc , en doe steeds er weer een component bij...
goede tip: controleer alle stekkers en probeer een andere voeding
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Verwijderd
ja ok niet iedereen is hier van hetzelfde niveaueliminator007 schreef op 08 december 2002 @ 12:16:
[...]
Nee dat soort standaard dingen heb ik allang geprobeerd. Ik wil niet lullig doen maar ik post pas zo'n topic hier als ik er echt niet meer uit kom...
maar heb je echt andere voeding al geprobeerd????
Ik heb er idd een andere voeding ingehad maar die gaf andere problemen... Ik zal toch nog eens voo de zekerheid een voeding kope en die checken maar ik denk zelf allemaal in mobo of zo zit. Is toch vaag dat ATX pc boot zonder op powerknop te duwen ?Verwijderd schreef op 08 December 2002 @ 12:19:
[...]
ja ok niet iedereen is hier van hetzelfde niveau
maar heb je echt andere voeding al geprobeerd????
NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict
Waarschijnlijk hoort het niet, maar ik heb het ook regelmatig zien gebeuren....WeaZuL schreef op 08 December 2002 @ 12:32:
ik heb het ook wel meerdere keren meegemaakt dat een atx zelf boote bij de eerste keer dat je een stekker in het stopcontact steekt! of dat normaal is weet ik niet .....
Verwijderd
irritant!!
Deze advertentieplaats is te huur!
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Hoe erg was dat doorgebrand? Was dat met dezelfde mobo? Ik zou me niet verbazen als de mobo daaraan schade heeft geleden.eliminator007 schreef op 08 december 2002 @ 12:01:
300 watt voeding (net nieuw vorige was doorgebrand)
De pc deed toen helemaal niks dus ik ff gecheckt. Voeding open zag donker plek op printplaat en trok conclusie dat voeding dood was. En dat bleek idd zo te zijn. Als het trouwens de voeding is he kan het dan dat voltages gewoon in orde zijn en je er een dag op kan spelen en doen zonder probs. Er zijn dus echt alleen probs met het opstarte ...BalusC schreef op 08 december 2002 @ 13:28:
[...]
Hoe erg was dat doorgebrand? Was dat met dezelfde mobo? Ik zou me niet verbazen als de mobo daaraan schade heeft geleden.
Verwijderd
BIOS updateje gedaan en hupsaflops alles werkt.
Kunt een voeding van 6000 Watt steke, helpt nie.
Greetz Funny_S