Toon posts:

atx powerbutton

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een atx moederbordje liggen, zonder kast, (wordt ergens anders in gebouwd :7 ) maargoed, ik heb dus de voeding aangesloten, maar de vraag is hoe ga ik een powerknop aansluiten. ik heb dus geen knop om van een atx kast af te slopen ofzo, dus ik moet iets anders verzinnen om hem aan te krijgen, kan ik hiervoor een normaal knopje gebruiken?

/// ik heb nog wel een at kast liggen waar ik een knop vanaf zou kunnen slopen, zou dat kunnen?///

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2002 10:36 ]

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:18
ATX aanzetten is contact maken en direct verbreken.
AT is contact maken en houden.

Dus dan zou je die at knop aan moeten zetten en contact daarna direct verbreken.

-

Verwijderd

Psies dat heb ik ook eens gedaan zo. Ik had dus ook effe geen kast bij de hand. Gewoon effetjes een druktoets gezocht en toen werkte het....

Ennuh je kunt niet die AT kast knop gebruiken, want die zit rechtstreeks aan de voeding vast en daar gaat gewoon 220 doorheen en zoals Juicy al zei is dat ook het verkeerde type knop.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2002 11:00 ]

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:49

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Ik doe het soms met een jumpertje als ik geen knop in de buurt heb liggen. Wel meteen weer weg halen anders gaat ie weer uit :) !

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 13:59

heuveltje

KoelkastFilosoof

lol als ik hier een testbordje heb liggen tik ik meestal gewoon ff met een schroevedraaier tegen de 2 pinnetjes aan. werkt ook :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

Topicstarter
OK drankje wel allemaal !! :-) ik kan weer verder prutzen :D
Pagina: 1