Sinds gister heb ik bij een aantal topics het probleem dat wanneer je het topic aanklikt je alleen maar een quick reply veld te zien krijgt 
jups, dat zijn brakke topics, gewoon een reply geven ala Ontbrakt, en dan even in SeM melden (of gewoon een topic report maken)
ik heb weer ongelijk :P
ik heb weer ongelijk :P
[ Voor 31% gewijzigd door Kix@$$ op 08-12-2002 10:20 ]
Dan is er iets fout gegaan. De startpost ontbreekt dan. Gewoon even ergens melden en voor de rest met rust laten
The devil is in the details.
Euh, dat topic is niet brak hoor. Kijk maar naar de topictitel. Het probleem is dat de posts niet opgehaald zijn. Meestal lost een refresh het al op
Oh hé je hebt gelijkSH007 schreef op 08 December 2002 @ 10:18:
Euh, dat topic is niet brak hoor. Kijk maar naar de topictitel. Het probleem is dat de posts niet opgehaald zijn. Meestal lost een refresh het al op
Ik lette daar niet op
The devil is in the details.
Een refresh maakt niks uit.SH007 schreef op 08 december 2002 @ 10:18:
Het vreemde is dat pagina drie van het topic waarvan ik een screenshot poste het wel doet, maar pagina 1 en 2 niet.
Hier doet dat topic het gewoon.
Mischien moet je even je IE cache legen ofzo
.
Mischien moet je even je IE cache legen ofzo
hmm het lijkt erop dat mijn firewall verkeerd geconfigureerd is, als ik die uitzet heb ik namelijk nergens last van.
Dit topic kan dus dicht.
Dit topic kan dus dicht.
[ Voor 11% gewijzigd door Xplosive op 08-12-2002 10:56 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.