Toon posts:

Viper 770, 16 MB of 32 MB?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kom ik erachter hoeveel geheugen ik op die Viper 770 heb die ik wil gaan verkopen? Vorig jaar gekocht ongeveer, leuk gebruikt, maar ik kan me nu bij God niet meer herinneren hoeveel geheugen erop zit! Wie kan mij helpen?

BVD, Nappie

Verwijderd

Bij het opstarten staat het er toch bij of niet als aller eerste, bij mij in iedergeval.:) maar als tweaker weet je toch wel wat je in je kast hebt??

Verwijderd

Topicstarter
Ghehehe ja dat wel, maar ik heb hem er dus niet meer inzitten! :) Ik heb er nu zo'n geweldig mooie Hercules Prophet 2 MX erin hangen, en da's echt IDEAAL >:) Maar weten wat die oude is niet nee...

Ik héb mijn kast wel open liggen, alleen als ik die videokaart erin wil raggen moet ik eerst met nog meer pijn en moeite dan dat ik hem erin heb gezet de koeling eruit halen (2x 12cm koelers :P), dus dat doe ik líéver niet! Dus dacht ik (ja, het is een wonder, ik ben aan het denken vandaag), ik vraag het hier eventjes!

Kuch, gatver, roggel op me beeldscherm.. Verdere details bespaar ik jullie :P

Ciao! Nappie

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?!? ;(

Ik kan dat ding zondag verkopen als er 32 Meg op zit!!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 13:46
steek em in je kast en installeer sandra, klaar. (als je een echte TNT2 of Pro/Ultra hebt dan is het volgens mij altijd 32MB, Vanta en M64 zou ik nog maar is nakijken :))

Flickr | Lego collectie

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 09:38
Viper 770 had alleen maar 32 meg. En kun je die van mij ook niet verkopen? Zit nog 6 maanden garantie op.

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:31

Tjark

DON'T PANIC

trek je MX eruit, prop die V770 erin, boot en meteen zie je de VGA bios (nog voor PC bios) en daar staat het op.

Dan weer fijn PC uit, V770 uit en MX erin :)

*insert signature here

Pagina: 1