Toon posts:

Sedlebauer SpeedWin PCI onder XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik probeer de CapiRAS drivers voor de Sedlebauer SpeedWin PCI te installeren onder XP. Ik heb de nieuwste drivers gedownload. Echter op het moment dat ik dus via de hardwarewizard de CapiRas driver installeert bevriest mijn systeem. Dit kan ik alleen herstellen door vervolgens op reset te drukken.

Onder Safe Mode kan ik de driver wel installeren. Maar op het moment dat ik dan weer in Normal Mode boot, lopt mijn systeem vrij snel na het inloggen vast.

Verder staat er ook niet bijster veel in de Event Viewer behalve dit:
----
The description for Event ID ( 194 ) in Source ( Sedlbauer_Speed ) cannot be found. The local computer may not have the necessary registry information or message DLL files to display messages from a remote computer. You may be able to use the /AUXSOURCE= flag to retrieve this description; see Help and Support for details. The following information is part of the event: \Device\CAPI201, Interrupts not running.
-----

Weet iemand misschien wat de oplossing voor dit probleem kan zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Sorrie mensen, was even vergeten te melden dat het hier ding om een ISDN-adapter

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Voor dit soort kleine toevoegingen kan je beter de Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif-knop gebruiken dan een nieuwe post neerzetten :)