Enige tijd geleden heb ik aan iemand geheugenmodules verkocht. Namelijk twee maal 512 pc133 oem. Deze kwamen uit een doos van 25 stuks, allemaal hetzelfde. In mijn ECS K7S5A werken ze perfect. Echter de persoon aan wie ik ze heb verkocht, had meteen al problemen met zijn bord. Kan gebeuren aangezien niet elk bord ze ondersteund. Aangezien het eigenlijke doel een Pentium 4 systeem was, heeft hij het afgewacht. Door een zaak heeft hij alles in elkaar laten zetten, inclusief het van mij gekochte geheugen. En ja hoor, die gasten laten het moederbord affikken. Hoop gedonder, en waar het nu op neer komt is dat mijn geheugen zogezegd 4 volt is volgens hun. Vervolgens hebben ze nog een schadeclaim bij hem neergelegd ook. Uiteindelijk is dit dus een zeer lullige kwestie, en volgens mij kan dit ook helemaal niet. Mijn vraag aan jullie is of het mogelijk is dat Sdram pc133 168 pins inderdaad op 4 volt werkt, ipv 3,3 v. En zo ja, is het mogelijk dat dan een moederbord affikt. Deze twee geheugenbankjes heb ikzelf niet getest, maar de rest die exact hetzelfde is werkt perfect en zeker niet op 4 volt.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!