Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

fan in voeding..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu een amd 1800+ over en wou hem in mijn pc kastje plaatsen. Alleen nu wou ik daar dus ook dvd ect op gaan kijken.

Ik heb hem rete stil alleen die *** voeding. Kan ik die fan er niet gewoon uitlaten?? Maakt toch alleen herie? en echt warme lucht komt er niet uit dus beetje onnuttig.

Het is een Naamloos ding die 300Watt leverd. Met een fan waarmee je een straaljager in geluid kan me overtreffen.

Sure weet ik dat hij eigelijk niet er uit kan maar een andere oplossing is er nu niet want winkels zijn gesloten en wou effe rustig me TOmb raider DVD eens een xtje bekijken.

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Die dingen zitten er niet voor niets in, is mijn ervaring. ;)

Ik heb twee keer meegemaakt dat de fan van de voeding doodging en in beide gevallen kan de computer wel aangezet worden, maar valt-ie na verloop van tijd uit.

En met na verloop van tijd bedoel ik dat je blij mag zijn als je die DVD kan opstarten. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Ferdo op 08-12-2002 01:18 ]

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

En optie is om hem te vervangen?
bijv door een Papst 8412N/2GL. Die heb je ook in 12dba. misschien is dat wat?

[ Voor 29% gewijzigd door loodgieter op 08-12-2002 01:19 ]

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Twix schreef op 08 december 2002 @ 01:15:
En optie is om hem te vervangen?
bijv door een Papst. Die heb je ook in 12dba. misschien is dat wat?
Idd er zijn heeel stille fans die je echt bijna niet hoort. Compaq gebruikt die bijv [enorm stille pc's, maar ja wat wil je met passieve koeling op een P3 |:( ]
[voordat er nu iemand begint te blaten, ik heb Compaq Deskpro's "behandeld" die dus fabriek-af met passieve koeling geleverd worden..]

Verwijderd

Hmm het lijkt me niet verstandig om de fan in je voeding eruit te halen, je kunt hem beter vervangen door een stillere fan.

edit: te laat, telefoon ging tijdens posten ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2002 01:18 ]

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Als je veel geluk hebt kun je het toerental letterlijk "naar beneden schroeven". Echter met een noname voeding heb je daar weinig kans op...

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-11 12:08
ik denk dat je er beter een andere FAN in kan zetten , wat je moet doen is gewoon de roode en de zwarte draad met elkaar verbinden , zo heeft je fan ook weer stroom! dit hebik ook gedaan en het heeft een super resultaat!!!!!!

koop gewoon een silent 80 mm, PROBEER HET NIET ZONDER FAN , je voeding zou binnen 2 uur pof zeggen en dan kun je een nieuwe halen!!!

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 23:51
insan1ty schreef op 08 December 2002 @ 01:17:
[...]

Idd er zijn heeel stille fans die je echt bijna niet hoort. Compaq gebruikt die bijv [enorm stille pc's, maar ja wat wil je met passieve koeling op een P3 |:( ]
[voordat er nu iemand begint te blaten, ik heb Compaq Deskpro's "behandeld" die dus fabriek-af met passieve koeling geleverd worden..]
offtopic:
Die heb ik ook nog een tijdje "behandeld". Volgens mij werden ze niet errug warm echter...

Ik heb mijn fan vervangen door zo'n papst geval en dat werkt perfect! Je hoort em echt niet door het geluid van de rest van je PC heen.

Verwijderd

Topicstarter
maar winkels zijn dicht! dus vervangen heeft geen zin. Ik wil zo graag lekker stil film kijken.

Maar kan ik die fan er niet uitslopen want heb nog een fan en nog een fanmate....

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2002 03:18 ]

• Jeanious
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-01-2023
gameenergy schreef op 08 December 2002 @ 01:28:
ik denk dat je er beter een andere FAN in kan zetten , wat je moet doen is gewoon de roode en de zwarte draad met elkaar verbinden , zo heeft je fan ook weer stroom! dit hebik ook gedaan en het heeft een super resultaat!!!!!!
Hoe moet ik me dit voorstellen? IMO is dat gewoon ouderwetse kortsluiting! Of kun je ff duidelijk uitleggen wat je bedoelt?

Asus A8N32-SLI Del. | AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo @ 2,7 GHz @ Zalman 9500 | Corsair TwinX 2048 PC 3500LLPRO @ 450 (2-2-3-6) | 1,6 TB Maxtors | 1x Club3d GF7800GTX 256 MB DDR3 (430/1200 @ 500/1400) | Samsung 205BW en 26" Mycom LCD TV

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:14
Verwijderd schreef op 08 december 2002 @ 01:17:
Hmm het lijkt me niet verstandig om de fan in je voeding eruit te halen, je kunt hem beter vervangen door een stillere fan.

edit: te laat, telefoon ging tijdens posten ;)
offtopic:
word jij om 1.15 gebeld 's nachts??

Verwijderd

Topicstarter
Jeanious schreef op 08 december 2002 @ 10:12:
[...]

Hoe moet ik me dit voorstellen? IMO is dat gewoon ouderwetse kortsluiting! Of kun je ff duidelijk uitleggen wat je bedoelt?
van de 12+ naar de 7+ .... Dan maar maandag andere kopen.. wat een herie zeg.

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
je kan er ook altijd nog een weerstandje tussen zetten :)

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 22:29

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Idd, ik heb m'n fan hiero ook op 7V draaien atm, scheelt ongeveer een halve straaljager / meer, zeker een aanrader :)

Moet je idd ff draadje doortrekken en aansluiten op 12V en 5V..
Pastasaus schreef op 08 december 2002 @ 10:54:
je kan er ook altijd nog een weerstandje tussen zetten :)
Makkelijker / veiliger oplossing ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Scatman_II op 08-12-2002 11:03 ]

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Verwijderd

Speedener schreef op 08 December 2002 @ 10:26:
[...]

offtopic:
word jij om 1.15 gebeld 's nachts??
Ja 8)7

• Ruidasilva
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Ruidasilva

Funky & Creative

Of je pleurt er ffe waterkoeling in, lekker stil :+

[ Voor 15% gewijzigd door Ruidasilva op 08-12-2002 11:33 ]

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
het ging hier over een voedingsfan, geen cpu fan |:(

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
heb heel lang een 300 watt voeding gehad die ook erg veel kabaal maken, ik heb ipv op 12 volt op 5 volt laten lopen hij owrdt dan wel wat warmer maar je hoort niks meer, en je hebt nog steeds dat de warme lucht wordt afgezogen

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Ruidasilva schreef op 08 december 2002 @ 11:33:
Of je pleurt er ffe waterkoeling in, lekker stil :+
Waterkoeling bij voedingen is erg moeilijk te realiseren, het is wel eens gedaan (search), maar het is heel erg moeilijk, omdat de warmteontwikkeling niet vanaf een punt komt, zoals bij een CPU enzo

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Pagina: 1