Ik heb van de week een nieuwe mobo gekocht en wel de Asus P4PE. Super boordje lijkt me en ook wel een goede aankoop als ik alle reviews moet geloven. Processor P4 2,4 Ghz en 512 MB PC2700 DDR geheugen.
Heb ik alles in elkaar gezet, alles goed aangesloten en dus ook veel gecontroleerd, zet ik de stroom erop, computer aan en krijg ik geen beeld. In eerste instantie dacht ik dat het aan de videokaart lag (Asus v6600 Deluxe), ja ik weet het maar de nieuwe videokaart komt wat later
. Ik een andere videokaart (Nvidia Geforce 2 GTS) erbij gehaald die zeker goed is, heb ik hetzelfde probleem. Alles klinkt normaal, alleen ik krijg geen beeld (geen signaal door)
Ik hoor ook geen piepjes. Ik zoek het nu niet meer en weet echt niet meer waar ik moet zoeken. Is het mobo misschien kapot, of ligt het aan het geheigen of processor?
Kan iemand mij aub helpen. Bij voorbaat dank in ieder geval.
Heb ik alles in elkaar gezet, alles goed aangesloten en dus ook veel gecontroleerd, zet ik de stroom erop, computer aan en krijg ik geen beeld. In eerste instantie dacht ik dat het aan de videokaart lag (Asus v6600 Deluxe), ja ik weet het maar de nieuwe videokaart komt wat later
Kan iemand mij aub helpen. Bij voorbaat dank in ieder geval.