@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Professioneel Hyves-weigeraar
@echo off
----------[edit]----------
Ow, zit niet in /5 hier.. Ik ben dus één van de mensen die die links kan invullen
DPCH's die in te vullen zijn zijn
• RC5
• OGR
• SETI@Home
• Genome@Home
• Folding@Home
• THINK
• ECCp
• D2OL
en meer veldjes zie ik niet, of het moet aan mij liggen
[ Voor 84% gewijzigd door Blistimo op 08-12-2002 18:41 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Wouter Tinus op 08-12-2002 17:40 ]
@echo off
Sterker nog, gezien de formele naamgeving-structuur van alle DPCH's kunnen die linkjes zelfs automatisch bijgewerkt worden (na een beetje progwerk), hoeft er niemand meer voor in te loggen
We spend our years as a tale that is told
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
menselijke factor is namelijk niet nodig aangezien er toch geen verhaaltje meer bij zit.. dus wat dat betreft...
Lijkt mij genoeg, alelen vreemd dat linkjes zo vaak achter lopen danWouter Tinus schreef op 21 December 2002 @ 14:04:
Er zijn 5 mensen die die linkjes kunnen updaten, lijkt me voldoende toch?
Vind serieus slechte zaak voor zowel T.net een site die vernieuwend wil zijn en ook slechte reclame voor DPC.

- Giphart
Sequence schreef op 21 December 2002 @ 14:13:
ik ben er altijd voorstander van om zo veel mogelijk te automatisseren
menselijke factor is namelijk niet nodig aangezien er toch geen verhaaltje meer bij zit.. dus wat dat betreft...
Hmm, tweakgear/abo-shop, PowerMod.. of automatische DPC-linkjes-updater
- Giphart
prog-konijn schreef op 21 December 2002 @ 15:15:
Opzich kan ik dit snappen, maar Femme riep laatst dat er 4 man in het ontwikkelingsteam zaten, nou gebruik die 4 man dan! Ennnuhh met zijn 2-en aan een shop werken is klote maar die andere(-n) kan(kunnen) ondertussen mooi die linkjes maken, de devtrack afwerken enz enz!
Van die vier man zijn er twee schoolgaand en twee hebben een full-time baan. Zij moeten naast hun dagelijkse bezigheden ook nog tijd hebben om te devven. Meer mensen kunnen we altijd gebruiken, maar hebben niet zo snel inzicht in de code en dergelijke. De proiriteiten liggen op dit moment ergens anders (abo's in de shop, PowerMod en nog meer dingen). En zomaar even twee man ergens aan laten werken kun je nooit doen, omdat je niet zomaar een project laat vallen. Anders loopt alles in de soep en kun je nog langer wachten op iets

- Giphart
[ Voor 34% gewijzigd door Wouter Tinus op 21-12-2002 15:51 ]
Bij deze is dat ook were duidelijk dan, Femme gaf laatst in een .plannetje op de FP(correct me if I'm wrong) aan dat het devteam nu uit 4 man bestaat. Mara nu weten we dus hoe deWouter Tinus schreef op 21 December 2002 @ 15:48:
Een ontwikkelteam van 4 man is ietwat overdreven. Kees en ACM kunnen in theorie devven, maar hebben over het algemeen hun handen vol aan serverbeheer. Wat zij doen is altijd erg specifiek (Kees bijv. scripts om de e-mailaccounts te beheren, ACM de userbase merge). Die hebben geen tijd om allerlei kleine onbelangrijke dingen in de T.net source aan te passen.
P.S. Einde discussie, ben werken! Tot vannacht
[ Voor 5% gewijzigd door Alex op 21-12-2002 15:58 . Reden: PS-je ]
- Giphart
ach nou doe ik het toch
@echo off
- Giphart
Hij wil een veldje om de DPCH van Distributed Folding in te kunnen vullen zodat het linkje ook op de FP verschijnt.prog-konijn schreef op 23 January 2003 @ 20:20:
Wat wil precies zeggen als ik vragen mag?
Misschien is het een beter idee om deze feature op devtrack te zetten aangezien dat de centrale plaats is voor bugs en features. Daar weet je zeker dat de devvers hem zien.
Eerder schreef Wouter al in deze draad dat er belangrijkere dingen zien die voorrang hebben boven dittum, dus ik denk dat het wel is aangekomen maar nog op de 2do list staat.
[ Voor 31% gewijzigd door Harm op 23-01-2003 20:33 . Reden: BTW ]
Ik heb wel wat betere dingen te doen dan scriptjes schrijven (en onderhouden, als de URL / naamgeving weer eens veranderd) die dingen bijhouden zoals de DPC hitparades. Er zijn echt wel belangrijkere dingen op de wereld. Dus gooi dit maar op devtrack en dan komt het er misschien ooit van.ik ben er altijd voorstander van om zo veel mogelijk te automatisseren
Dit topic is gesloten.