[FP] DPCH van Distrib. Folding...

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 10:07
Op de frontpage staan altijd links naar de DPCH's van de DPC Projecten.
Altijd handig natuurlijk, maar wat ik jammer vind is dat Distributed Folding er niet tussen staat. Is daar iets aan te doen ?

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ja, dan moet de DPC-crew die invullen :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
die zullen vast wel es in dit forum kijken of niet ? ;)

@echo off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Er is geen invulveldje voor de Distributed Folding-hitparadelink

----------[edit]----------
Ow, zit niet in /5 hier.. Ik ben dus één van de mensen die die links kan invullen :)

DPCH's die in te vullen zijn zijn
• RC5
• OGR
• SETI@Home
• Genome@Home
• Folding@Home
• THINK
• ECCp
• D2OL

en meer veldjes zie ik niet, of het moet aan mij liggen :)

[ Voor 84% gewijzigd door Blistimo op 08-12-2002 18:41 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

En waar is die editbox achter "Folding @ Home hitparade" dan voor :?.

[ Voor 3% gewijzigd door Wouter Tinus op 08-12-2002 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
Folding @ home ≠ Distributed Folding

zo ? B)

[ Voor 47% gewijzigd door Mr.CeeJay op 09-12-2002 17:49 ]

@echo off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:59
idd, F@H != DF, misschien dat iemand die er bij kan progselen?

Sterker nog, gezien de formele naamgeving-structuur van alle DPCH's kunnen die linkjes zelfs automatisch bijgewerkt worden (na een beetje progwerk), hoeft er niemand meer voor in te loggen :)

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Wouter je hebt antwoord op je vraag :)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Ennuh nu we het hier toch over hebben, kunnen die dingen iets vaker geupdate worden? Gruwelijk irritant dat ze slechts een keer per 4/5 dagen geupdate worden :(

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

toen we zelf nog de verhaaltjes op de FP hadden maakten we gebruik van een scriptje die alle url's bij de hitparades zocht zodat we niet alles hoeften op te zoeken en te verwerken in ons verhaal :) misschien is dat ook een idee voor nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
Sowieso lijkt het me handig dat er 3 a 4 mensen zijn die simpelweg die linkjes bijwerken op de frontpage, als er dan 1 of 2 uitvallen kunnen die andere 2 nog aant werk! :)

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Er zijn 5 mensen die die linkjes kunnen updaten, lijkt me voldoende toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

ik ben er altijd voorstander van om zo veel mogelijk te automatisseren :)
menselijke factor is namelijk niet nodig aangezien er toch geen verhaaltje meer bij zit.. dus wat dat betreft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
Wouter Tinus schreef op 21 December 2002 @ 14:04:
Er zijn 5 mensen die die linkjes kunnen updaten, lijkt me voldoende toch?
Lijkt mij genoeg, alelen vreemd dat linkjes zo vaak achter lopen dan :(
Vind serieus slechte zaak voor zowel T.net een site die vernieuwend wil zijn en ook slechte reclame voor DPC. |:(

- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Sequence schreef op 21 December 2002 @ 14:13:
ik ben er altijd voorstander van om zo veel mogelijk te automatisseren :)
menselijke factor is namelijk niet nodig aangezien er toch geen verhaaltje meer bij zit.. dus wat dat betreft...

Hmm, tweakgear/abo-shop, PowerMod.. of automatische DPC-linkjes-updater :+. Ik denk dat Femme's prioriteiten op dit moment anders liggen, dus ga er maar niet op zitten wachten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
Opzich kan ik dit snappen, maar Femme riep laatst dat er 4 man in het ontwikkelingsteam zaten, nou gebruik die 4 man dan! Ennnuhh met zijn 2-en aan een shop werken is klote maar die andere(-n) kan(kunnen) ondertussen mooi die linkjes maken, de devtrack afwerken enz enz!

- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
prog-konijn schreef op 21 December 2002 @ 15:15:
Opzich kan ik dit snappen, maar Femme riep laatst dat er 4 man in het ontwikkelingsteam zaten, nou gebruik die 4 man dan! Ennnuhh met zijn 2-en aan een shop werken is klote maar die andere(-n) kan(kunnen) ondertussen mooi die linkjes maken, de devtrack afwerken enz enz!

Van die vier man zijn er twee schoolgaand en twee hebben een full-time baan. Zij moeten naast hun dagelijkse bezigheden ook nog tijd hebben om te devven. Meer mensen kunnen we altijd gebruiken, maar hebben niet zo snel inzicht in de code en dergelijke. De proiriteiten liggen op dit moment ergens anders (abo's in de shop, PowerMod en nog meer dingen). En zomaar even twee man ergens aan laten werken kun je nooit doen, omdat je niet zomaar een project laat vallen. Anders loopt alles in de soep en kun je nog langer wachten op iets :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
Nou ja, mocht de nood erg hoog zijn, op FP benk 'Alex de Groot', meer als 2 jaar ervaring met devven, waarvan 1 jaar bij een gerenomeerde ISP. Misschien kank dus wat voor jullie betekenen.

- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Een ontwikkelteam van 4 man is ietwat overdreven, ik zou gewoon 2 zeggen. Kees en ACM kunnen in theorie devven, maar hebben over het algemeen hun handen vol aan serverbeheer. Wat zij doen is altijd erg specifiek (Kees bijv. scripts om de e-mailaccounts te beheren, ACM de userbase merge). Die hebben geen tijd om allerlei kleine onbelangrijke dingen in de T.net source aan te passen. RobinVR heeft tot nu toe voornamelijk aan de backend gewerkt, terwijl Femme frontend doet. Omdat er nog geen CVS gebruikt wordt zou het ook onhandig zijn om met z'n tweeën in de frontpage-code dingen te gaan verbouwen, dus komt het er in de praktijk vaak nog steeds op neer dat Femme de frontpage in z'n eentje ontwikkeld :).

[ Voor 34% gewijzigd door Wouter Tinus op 21-12-2002 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
Wouter Tinus schreef op 21 December 2002 @ 15:48:
Een ontwikkelteam van 4 man is ietwat overdreven. Kees en ACM kunnen in theorie devven, maar hebben over het algemeen hun handen vol aan serverbeheer. Wat zij doen is altijd erg specifiek (Kees bijv. scripts om de e-mailaccounts te beheren, ACM de userbase merge). Die hebben geen tijd om allerlei kleine onbelangrijke dingen in de T.net source aan te passen.
Bij deze is dat ook were duidelijk dan, Femme gaf laatst in een .plannetje op de FP(correct me if I'm wrong) aan dat het devteam nu uit 4 man bestaat. Mara nu weten we dus hoe de :Y) in de steel zit :)

P.S. Einde discussie, ben werken! Tot vannacht ;) :P

[ Voor 5% gewijzigd door Alex op 21-12-2002 15:58 . Reden: PS-je ]

- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
mag ik schoppen ?
ach nou doe ik het toch ;)

@echo off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
Wat wil precies zeggen als ik vragen mag?

- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
prog-konijn schreef op 23 January 2003 @ 20:20:
Wat wil precies zeggen als ik vragen mag?
Hij wil een veldje om de DPCH van Distributed Folding in te kunnen vullen zodat het linkje ook op de FP verschijnt.

Misschien is het een beter idee om deze feature op devtrack te zetten aangezien dat de centrale plaats is voor bugs en features. Daar weet je zeker dat de devvers hem zien. :)
Mr.CeeJay schreef op 21 januari 2003 @ 00:52:
mag ik schoppen ?
ach nou doe ik het toch ;)
Eerder schreef Wouter al in deze draad dat er belangrijkere dingen zien die voorrang hebben boven dittum, dus ik denk dat het wel is aangekomen maar nog op de 2do list staat.

[ Voor 31% gewijzigd door Harm op 23-01-2003 20:33 . Reden: BTW ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:17

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

ik ben er altijd voorstander van om zo veel mogelijk te automatisseren
Ik heb wel wat betere dingen te doen dan scriptjes schrijven (en onderhouden, als de URL / naamgeving weer eens veranderd) die dingen bijhouden zoals de DPC hitparades. Er zijn echt wel belangrijkere dingen op de wereld. Dus gooi dit maar op devtrack en dan komt het er misschien ooit van.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.