nou, de titel geeft al gelijk me probleem weer.
eerste de distro: Debian 3.0 (2.4.19)
ik heb met het lm_sensors package me kernel tree gepatched (eerste keer
) en me hardware sensors stonden netjes als keuze in me kernel. w83718d (weet zeker dat ik die heb) aangezet, alle i2c-* ook.
als ik boot met me gepatchte kernel zie ik dat w83781d goed geladen is en geregistreerd (oid) dus hij heeft em gevonden.
In Redhat-kernels die ik eerst gebruikte (toen nog redhat gebruiker) zaten deze patches er al op. toen deden me sensoren het ook altijd.
de volgende modprobes moest ik dan doen
i2c-proc
i2c-isa
w83781d
en dan deden me sensoren het. ik heb opgezocht of die alle 3 in me kernel zitten en die zitten er! dus ik zie het probleem niet echt
de search gaf ook al niet veel nuttigs em op irc kwam ik 1 iemand tegen met hetzelfde probleem maar dat was ook (nog) niet opgelost.
eerste de distro: Debian 3.0 (2.4.19)
ik heb met het lm_sensors package me kernel tree gepatched (eerste keer
toch zie ik elke keer dat. (root maakt geen verschil)[23:31:37 (oxigun) ~]$ sensors
No sensors found!
als ik boot met me gepatchte kernel zie ik dat w83781d goed geladen is en geregistreerd (oid) dus hij heeft em gevonden.
In Redhat-kernels die ik eerst gebruikte (toen nog redhat gebruiker) zaten deze patches er al op. toen deden me sensoren het ook altijd.
de volgende modprobes moest ik dan doen
i2c-proc
i2c-isa
w83781d
en dan deden me sensoren het. ik heb opgezocht of die alle 3 in me kernel zitten en die zitten er! dus ik zie het probleem niet echt
de search gaf ook al niet veel nuttigs em op irc kwam ik 1 iemand tegen met hetzelfde probleem maar dat was ook (nog) niet opgelost.
[ Voor 1% gewijzigd door Oxi op 07-12-2002 23:37 . Reden: typos ]
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock