• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Topicstarter
Er moet weer een nieuwe accu voor een 8210 komen, nou zie ik overal advertenties staan op internet van accu's die maar de helft kosten van de originele Nokia versie en vaak zou die ook nog langer mee gaan (volgens de ads that is)

Heeft er iemand ervaring met dergelijke dingen?
dus zijn die na een maand of 3 alweer aan vervanging toe en kan ik beter voor het dubbele een Nokia exemplaar kopen of is het best een redelijk alternatief ?

Imperfectionist.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:25

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Heb goede ervaringen mee... en zooi peoples die ik ken ook.. dus geen probleem lijkt me. Ze kunnen idd nog langer mee gaan ook.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:42

Wallie

Herr

Had zelf zo'n merkloze 1000Mah voor een Siemens M35i, werkte prima, veel beter als de standaard 500Mah. Errug tevreden mee :)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:04
mijn (vibra) accu van m'n toendertijd 6150 zag na 2 weken al het licht.... (zowel vibra als accu functie)
tis net van welke oem het vanaf komt. enigste nadeel is dat als je toestel stuk gaat en ze zien dat je er een 3rd-party accu inhebt je garantie vervalt.

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:15

DinX

Motormuis

wibblemoo schreef op 07 December 2002 @ 23:07:
mijn (vibra) accu van m'n toendertijd 6150 zag na 2 weken al het licht.... (zowel vibra als accu functie)
tis net van welke oem het vanaf komt. enigste nadeel is dat als je toestel stuk gaat en ze zien dat je er een 3rd-party accu inhebt je garantie vervalt.
Dan breng je hem toch gewoon binnen met de originele accu erin ;)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Topicstarter
wibblemoo schreef op 07 December 2002 @ 23:07:
Aii da's erg vervelend :( maar de garantie is toch al verlopen...

Is er nog iets waar je aan kan zien of het een "goede" OEM betreft (fabrikant ofzo?) of is het gewoon een kwestie van geluk hebben? :)

Imperfectionist.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:33
Wallie schreef op 07 December 2002 @ 23:05:
Had zelf zo'n merkloze 1000Mah voor een Siemens M35i, werkte prima, veel beter als de standaard 500Mah. Errug tevreden mee :)
Heb dezelfde voor mijn moeder gekocht. Voor in een C35i. Werkt perfect.

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Topicstarter
*klein kickje*

Imperfectionist.

• iZi
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 18:56

iZi

Leuker kan ik het niet maken..

ik heb een Li-ion accu voor mijn Nokia 3310 gekocht.
Ik kan nu gemiddeld een week langer doen met mijn mobi dan de standaard orginele Nokia Nihm accu.

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
damn hee, hoelang deed je dan met die standaardaccu? Mijn vriendin doet er 1 dag mee en dan is ie leeg... Toen ik hem nog had deed ik er 3 a 4 dagen mee... (hij is nu 2 jaar oud)

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Topicstarter
dog4life schreef op 09 december 2002 @ 20:24:
damn hee, hoelang deed je dan met die standaardaccu? Mijn vriendin doet er 1 dag mee en dan is ie leeg... Toen ik hem nog had deed ik er 3 a 4 dagen mee... (hij is nu 2 jaar oud)
Ongeveer 1 a 2 dagen, de eerste week een jaar of wat geleden soms wel 7 dagen...

Imperfectionist.

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Topicstarter
Nog een laatste vraag je (voor mij erg belangrijk) voor ik beslis zo'n ding wel/niet te gaan kopen ;)

Als ik bv op http://www.salesplaza.nl kijk dan staat er achter bepaalde van die

(geen merk) accu's: "vibra" en bij anderen niet, stel dat ik zo'n accu koop waar dat niet bijstaat zou dat dan inhouden dat ik geen Vibra meer heb op mijn GSM?

of zit die vibra functie bij de 8210 niet in de accu maar elders?

Bedankt ;)

Imperfectionist.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Bij de 8210 zit als ik me niet vergis een trilmotortje ingebouwd, hetzelfde dus als bij de 3210 zegmaar (als je die erbij zet).

Maar als je met vibra neemt dan trilt hij wel een stuk beter. :)
Pagina: 1