[winxp] soms bron niet langer beschikbaar

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:32

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ik heb Windows XP (SP1) in een Active Directory met een Windows 2000 Server (SP3) hangen. De server heeft een Intel NIC en mijn bak heeft een 3Com NIC. De zaak is verbonden middels een 10/100 switch.

Het probleem: als ik op mijn bak een aantal (5 ofzo) redelijke grote (~250MB) bestanden kopiëer, dan zegt ie op een gegeven moment dat de bron niet langer beschikbaar is, en stopt ie dus met kopiëren. Als ik dan vervolgens kijk in het mapje waar de files vandaan komen, zie ik dat de files er gewoon staan en dus gewoon online zijn...

Dit probleem heb ik alleen op mijn bak, andere PC's hebben er geen last van (waarvan er een aantal ook XP met SP1 zijn). Die andere PC's hebben overigens weer geen 3Com NIC, maar ik denk niet dat het daaraan ligt...

日本!🎌

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
ander netwerkkaart erin proppen en pc op een andere switchpoort zetten

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

Hoi

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:32

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Aan de hardware kan het niet liggen lijkt me, ik heb op mijn pc windows 2000 gehad en het probleem bestaat pas sinds ik XP geinstalleerd heb.

In dat topic staat ook niet een oplossing, met dat het over een andere situatie gaat (andere NIC's, andere verbinding).

[ Voor 31% gewijzigd door _Thanatos_ op 08-12-2002 03:32 ]

日本!🎌