Toon posts:

[win2k] Maximize gaat fout.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heel stom probleem in windows. Ik heb de search gebruikt en kon niks daar over vinden. Als ik op de maximize knop van windows duw dan vergroot die mijn scherm maar tot de helt dus niet meer helemaal weet iemand hoe dit op te lossen is. De rest van het scherm is niet te zien.

• comvidnet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11-2021
wat bedoel je preccies?
is de rest zwart of zie je daar je achtergrond?

Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.

• Happy-Amd_Freak
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-09-2021
Werkt rebooten niet? Zonee probeer eens een andere achtergrond en als dat niet werkt eff ander drivers (of opniew installeren). Anders weet ik het ook niet.

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op maximize in internet explorer klik dan zet die niet het window over het hele scherm
maar schuift die het naar beneden op valt er een deel net weg snap je wat ik bedoel.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Heb je gecontroleerd op Spyware? Misschien even Ad-Aware downloaden en controleren ;).

Verder hoort IE in Software Algemeen, zie ook Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

• comvidnet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11-2021
Verwijderd schreef op 07 december 2002 @ 22:46:
Als ik op maximize in internet explorer klik dan zet die niet het window over het hele scherm
maar schuift die het naar beneden op valt er een deel net weg snap je wat ik bedoel.
wat je ook ff kan proberen is in de task manager zoveel mogelijk progies afsluiten. :)

Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks het was van die iritant spyware
het werkt weer!
Pagina: 1