9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Hij is mooi he! en dus ook voor Socket A en FCPGA! Koelt beter dan een Alpha SEP66! daarom wil ik er wel 2 van op m'n celly's...lets do some co'buying people!!!
.... Ik weet het ook niet
moet um hebben
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Dat komt dan neer op Fl 95,- per stuk.
Franco thuis gestuurd bij vooruitbetaling.
Belangstelling: sankao@home.nl
Ik krijg daar toch een beetje akelige gevoelens bij..
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
Vooruitbetaling ?? Da's lekker !
Ik krijg daar toch een beetje akelige gevoelens bij..[/quote]Ben je wel geïnteresseerd koffer? Neem ik je er een mee en pak je hem van me over op de HCC... lekker makkelijk, geen verzendkosten, voor f 100,- heb je um. Én geen vooruitbetaling...
.... Ik weet het ook niet
Ik haal ze bij een bedrijf vandaan die ze weer van de europese divisie van Agilent heeft! En die zit toevallig in Nederland.
Hier hoop ik hem van te krijgen:
BFi OPTiLAS B.V.
P.O. Box 222 - 2400 AE Alphen aan den Rijn - (Chr. Huygensweg 17, 2408 AJ
Alphen aan den Rijn) - The Netherlands - Tel. (31) 0172-44 60 60 - Fax (31)0172-44 34 14
Bij de weg ik ga geen coolers verkopen dus alle eerdere aanbiedingen vervallen hiermee!
Ik hoop dat ze hierdoor besluiten om de cooler ook in Ned. te verkopen!
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Verwijderd
Verwijderd
Is er al iemand die gebeld of geschreven heeft naar deze firma.. 'k woon daar practies nog geen 10 minuten autorijden vandaan (en m'n ma woont in alphen). Verkopen ze gewoon aan particulieren?[/quote]Als je er heen gaat om zo'n ding te halen kun je er dan ook een voor moi halen. Dan zal ik geld op je rekening storten en dat je um dan naar mij toe stuurt. Of op de HCC afspreken en daar betalen. Ik woon weer vlak bij Utrecht. +/- 10 minuten tot de Jaarbeurs
Verwijderd
Dooeeiii
Verwijderd
en voor die gast die het over een delta fan had, dat kan helemaal niet man! deze HS heeft een fan die erin zit er zit er dus niet een op als bij alpha! Misshcien is het wel mogelijk om een delta te slopen en de fan in een arcticool te bouwen, maar wordt erg lastig!
NIET BELLEN NAAR HET BOVENSTAANDE NUMMER
Wel als computerbedrijf mag je bellen voor grote afnames dus OC-SHOP ga je gang ('k zal ze straks mailen als m'n eigen compu hier op werk weer aan kan)
Het telefoon nummer en de product code voor het bedrijf dat ze nu wel kan leveren zal ik later posten.
* bjck heeft gesproken, voor verdere vragen post lekker verder