Agilent ArctiCooler CA

Pagina: 1
Acties:

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10-08 01:29
Hebben er Tweakers interesse in de Agilent ArctiCooler CA voor socket A en FCPGA processoren?
Mischien dat we kwantum korting kunnen krijgen bij de leverancier.

Zie:
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=14069

Stuur mij maar een ICQ'tje als je belangstelling hebt!

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 13:06

GraasGast

Analogue Heaven

Afbeeldingslocatie: http://www.hardocp.com/reviews/cooling/arctic_ca/arctic_size4.jpg

Hij is mooi he! en dus ook voor Socket A en FCPGA! Koelt beter dan een Alpha SEP66! daarom wil ik er wel 2 van op m'n celly's...lets do some co'buying people!!!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Ja, allemaal lekker, maar wie is de leverancier dan wel niet? Ik heb zowat alles afgescand, maar ik weet niet waar hij te krijgen is.

.... Ik weet het ook niet

• mbvisiontt
Mocht je interesse hebben in mijn eigen import, laat het dan weten op mijn post in het forum.

• Spooksel
  • Laatst online: 23:42

Spooksel

Spooksel!

ikke ikke ikke....

moet um hebben

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• sankao
Ik kan ze voor 30 EURO excl. BTW in Nederland krijgen.

Dat komt dan neer op Fl 95,- per stuk.

Franco thuis gestuurd bij vooruitbetaling.

Belangstelling: sankao@home.nl

• sankao
Ik koop ze in nederland dus dat zal dan wat minder problemen opleveren i.v.m. garantie!

• koffercomputer
  • Laatst online: 19-08 09:16
Vooruitbetaling ?? Da's lekker !
Ik krijg daar toch een beetje akelige gevoelens bij..

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

Verwijderd

Waarom zeg je niet even waar, misschien haal jij ze ook wel uit de States.

• mbvisiontt
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 18:19 schreef koffercomputer het volgende:
Vooruitbetaling ?? Da's lekker !
Ik krijg daar toch een beetje akelige gevoelens bij..[/quote]Ben je wel geïnteresseerd koffer? Neem ik je er een mee en pak je hem van me over op de HCC... lekker makkelijk, geen verzendkosten, voor f 100,- heb je um. Én geen vooruitbetaling... :)

• sankao
Ik haal ze echt niet uit de States

Ik haal ze bij een bedrijf vandaan die ze weer van de europese divisie van Agilent heeft! En die zit toevallig in Nederland.

Verwijderd

Ik moet er ook een hebbuh. Ik heb al een mail via ICQ naar je gestuurd.

• saigon66
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 03:36
Past deze ook op ABIT KT7 Raid of moet ik het weer gaan slijpen zoals mijn Golden ORB ???

• sankao
Ik weet niet of dit mag maar anders kan de modereter hem wel weghalen!

Hier hoop ik hem van te krijgen:

BFi OPTiLAS B.V.
P.O. Box 222 - 2400 AE Alphen aan den Rijn - (Chr. Huygensweg 17, 2408 AJ
Alphen aan den Rijn) - The Netherlands - Tel. (31) 0172-44 60 60 - Fax (31)0172-44 34 14

Bij de weg ik ga geen coolers verkopen dus alle eerdere aanbiedingen vervallen hiermee!

Verwijderd

Dank je voor de firma details Sankao. Ik denk dat de mensen hier dit zullen waarderen :)

• sankao
Ik hoop inderdaad dat de mensen hier wat aan hebben. Ik was eerst van plan om er een handeltje mee op te zetten, maar dat bleek niet haalbaar. Dus dan maar op deze manier!

Ik hoop dat ze hierdoor besluiten om de cooler ook in Ned. te verkopen!

• bjck
  • Laatst online: 03-01 20:09
Is er al iemand die gebeld of geschreven heeft naar deze firma.. 'k woon daar practies nog geen 10 minuten autorijden vandaan (en m'n ma woont in alphen). Verkopen ze gewoon aan particulieren?

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Nou, BJCK, dan ben jij toch de geknipte persoon voor deze schone taak :) ik woon helemaal in Amsterdam. Is nog duurder met bellen ook.. (leuke smoes he..)
:P

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 november 2000 12:51 schreef bjck het volgende:
Is er al iemand die gebeld of geschreven heeft naar deze firma.. 'k woon daar practies nog geen 10 minuten autorijden vandaan (en m'n ma woont in alphen). Verkopen ze gewoon aan particulieren?[/quote]Als je er heen gaat om zo'n ding te halen kun je er dan ook een voor moi halen. Dan zal ik geld op je rekening storten en dat je um dan naar mij toe stuurt. Of op de HCC afspreken en daar betalen. Ik woon weer vlak bij Utrecht. +/- 10 minuten tot de Jaarbeurs

Verwijderd

LOL :):):)

• bjck
'k Zal ze een bellen d'r over, 'k ga ze niet naar iedereen opsturen etc. Misschien ga ik ze wel voorstellen contact op te nemen met een "GOEDE" postordere computer toco :P

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Vraag ff of ze de OC-shop bellen (of andersom)!

Verwijderd

tof bjck. Laat je ons weten wat ze zeggen? zeeer belangrijk natuurlijk WELKE fan er op zit (Moet Delta 60 HP zijn, met een verloop naar de normale voedings plug ivm het hoge stroomverbruik)en past ie zonderaanpassen op de KT7-RAID ??
Dooeeiii :)

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:18
ik moet er ook een hebben. ;)

mail me

Verwijderd

he BJCK toppie!
en voor die gast die het over een delta fan had, dat kan helemaal niet man! deze HS heeft een fan die erin zit er zit er dus niet een op als bij alpha! Misshcien is het wel mogelijk om een delta te slopen en de fan in een arcticool te bouwen, maar wordt erg lastig!

• bjck
Ik heb ze dus net gebeld en ze leveren alleen aan bedrijven in aantallen van 360 stuks en groter... ze heeft (ja was vriendelijke dame) 'n telefoon nummer gegeven van een bedrijf dat ze wel leverd aan particulieren 030 nogiets (stroomstoring in helft van bedrijf dus kan niet bij m'n files) en vriendelijk gevraagd waar ik dit nummer vandaan had.. 'k heb gezecht dat ik zou kijken of ik het kon achterhalen (*grin*) dus

NIET BELLEN NAAR HET BOVENSTAANDE NUMMER

Wel als computerbedrijf mag je bellen voor grote afnames dus OC-SHOP ga je gang ('k zal ze straks mailen als m'n eigen compu hier op werk weer aan kan)

Het telefoon nummer en de product code voor het bedrijf dat ze nu wel kan leveren zal ik later posten.

* bjck heeft gesproken, voor verdere vragen post lekker verder

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

HAHA, met de HCC dagen krijg ik er lekker 1tje binnen!

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Jaaah en ikke 2!!! smullen!!...vroem! meteen ff een stuk stofzuigerslang erop hangen die koude lucht van buiten me kast op die ventilators blaast...scheeld ook weer een paar graadjes° :P

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

hehe... ik heb er nu een 30cm doorsnee 3 standen ventilator naast staan :) blaast ook lekker door :)

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

AUW :Pdat wil wel ja...mja orbs + stofzuigerslangen zijn goede combiŽs...blaas gewoon een flinke kwak kouwe lucht door zoŽn slang je kast in(12 cm sunon met een soort trechter), en mik die slang dan precies boven de ventilator van je orb...moet je eens opletten wat beter koelt...ghahaa! :7
Pagina: 1