Ik weet dat er al veel topics over dit onderwerp gaan maar ze zijn toch anders. Mijn probleem is namelijk dat divx alleen hapert van cd. Als ik 'm naar de harde schijf kopieer dan heb ik er geen problemen mee. Met sommige divxfilmpjes heb ik er dan weer geen last van.
Het verschil tussen die 2 films die ik geprobeerd heb was dat die met AC3 problemen gaf en de andere niet.
Ik maak gebruik van win2k + bsplayer. Problemen doen zich voor op 72x en 32x cd-rom. Heb vanalles zitten testen met nieuwe en oude aspi drivers maar dat had geen zin. Lijkt me ook geen probleem van de cdrom speler want als ik de film naar de schijf kopieer dan gaat dat binnen 5-10 minuutjes.
Waar zit het probleem dan? Afspelen van AC3? Maar waarom dan alleen vanaf cd?
Het verschil tussen die 2 films die ik geprobeerd heb was dat die met AC3 problemen gaf en de andere niet.
Ik maak gebruik van win2k + bsplayer. Problemen doen zich voor op 72x en 32x cd-rom. Heb vanalles zitten testen met nieuwe en oude aspi drivers maar dat had geen zin. Lijkt me ook geen probleem van de cdrom speler want als ik de film naar de schijf kopieer dan gaat dat binnen 5-10 minuutjes.
Waar zit het probleem dan? Afspelen van AC3? Maar waarom dan alleen vanaf cd?