BF1942-Start niet op omdat processor niet goed wordt herkent

Pagina: 1
Acties:

• JPS43
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-11-2021
Ik heb dus Battlefield 1942 vandaag gekocht. Geinstalleerd op mijn nieuwe PC, 1.2 patch geinstalleerd, en draaien maar denk je - NOT :( . Laatse Nvidia drivers geinstalleerd, directX 8.1 erop, maar niks doen. Ga ik in EA info kijken, tooltje wat erbij zit, om mijn systeemeisen te checken, geef tie het aan dat mijn systeem niet aan de eisen voldoet! Want..............................mijn processor is geen P4 2,4 GHz zoals ik dacht, maar een -1,9 GHz volgens EA info. Da's minder dan 500 MHz, dus niet draaien. 8)7

Ik heb dus een veel te negatieve processor :?

Efin, mijn systeem:
Gigabyte ga8pe667 ultra, P4 2,4 Gig, 512 Pc2700 DDR Ram, 2x40 Gb IBM Raid, Asus ti4200 Aeolus, SB Live, Win XP Pro sp1

Enig idee wat ik hier aan kan doen, of heeft iemand dit eerder meegemaakt?

JPS

Verwijderd

Deze faq helemaal nagekeken? Verwijderd in "Forum- en Gamefaqs (*Update 3-12*)"

En omdat een tooltje jouw processor snelheid te laag weergeeft (wat zegt windows eigenlijk of liever het bios/opstartscherm?) denk je dat de oorzaak daar aan ligt, ook al zou die p2,4 op 1900 mhz draaien (settings in bios wel goed? :P) dan zou dat niet mogen uitmaken.

Maar iig geval lees die faq eens en vermeld eventueel je oplossing voor de searchers ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 21:49 ]

• JPS43
Mijn Bios geeft 2,4 GHz aan, evenals alle andere middeleen waarmee je je processorsnelheid kan zien. En let op mijn processor draait op -1900 Mhz (negatieve processorsnelheid dus) volgens dat tooltje, waar die dat vandaan haalt geen idee. En aangezien -1900 minder is dan 500, en ik dus niet aan de systeemeisen voldoe, kan ik geen Battlefield spelen. Ik heb ee legale versie gekocht die niet werkt (ga 'm maandag terugbrengen als ik hem dit weekend niet aan de praat krijg), en heb alles volgens het boekje meerdre malen geinstalleerd.

Bedankt in ieder geval voor je reactie (ik krijg trouwens met de search op got GEEN link naar de pagina waar jij me naar verwijst), ik zal zeker deze sites gaan afstruinen, wil tenslotte spelen!

JPS

Verwijderd

JPS43 schreef op 07 december 2002 @ 23:57:
Mijn Bios geeft 2,4 GHz aan, evenals alle andere middeleen waarmee je je processorsnelheid kan zien. En let op mijn processor draait op -1900 Mhz (negatieve processorsnelheid dus) volgens dat tooltje, waar die dat vandaan haalt geen idee. En aangezien -1900 minder is dan 500, en ik dus niet aan de systeemeisen voldoe, kan ik geen Battlefield spelen. Ik heb ee legale versie gekocht die niet werkt (ga 'm maandag terugbrengen als ik hem dit weekend niet aan de praat krijg), en heb alles volgens het boekje meerdre malen geinstalleerd.

Bedankt in ieder geval voor je reactie (ik krijg trouwens met de search op got GEEN link naar de pagina waar jij me naar verwijst), ik zal zeker deze sites gaan afstruinen, wil tenslotte spelen!
HIER OP KLIKKEN :+

Aan wat voor systeemeisen voldoe je niet dan? Processor is goed ook al 'zou' ie draaien op 1900 mhz

• JPS43
Verwijderd schreef op 08 December 2002 @ 00:54:
[...]

HIER OP KLIKKEN :+

Aan wat voor systeemeisen voldoe je niet dan? Processor is goed ook al 'zou' ie draaien op 1900 mhz
Een computer blijft een domme rekenmachine. -1900 is minder dan 500, dus voldoe ik niet aan de systeemeisen. Dat minnetje doet me de das om. In EA info onder het tabblad requirements staat ook een rood rondje naast mijn CPU speed.

En omdat ik echt geen andere reden kan verzinnen, denk ik dat het hieraan ligt. Op mijn andere PC, 800MHz met 32Mb GeForece 2 GTS doet tie het trouwens wel :? (ook hier de 1.2 patch geinstalleerd). Maar het moge duidelijk zijn dat dit het spel niet ten goede komt.

Ik ga gewoon weer verder zoeken, zal de afloop wel posten.

JPS

Verwijderd

JPS43 schreef op 08 December 2002 @ 13:18:
[...]

Een computer blijft een domme rekenmachine. -1900 is minder dan 500, dus voldoe ik niet aan de systeemeisen. Dat minnetje doet me de das om. In EA info onder het tabblad requirements staat ook een rood rondje naast mijn CPU speed.

En omdat ik echt geen andere reden kan verzinnen, denk ik dat het hieraan ligt. Op mijn andere PC, 800MHz met 32Mb GeForece 2 GTS doet tie het trouwens wel :? (ook hier de 1.2 patch geinstalleerd). Maar het moge duidelijk zijn dat dit het spel niet ten goede komt.

Ik ga gewoon weer verder zoeken, zal de afloop wel posten.
ow min 1900 was het, foutje van mij 8)7 maar zou men er echt een checksum ingebouwd hebben die de snelheid van de processor controleert :?

• JPS43
Verwijderd schreef op 08 december 2002 @ 13:28:
[...]

ow min 1900 was het, foutje van mij 8)7 maar zou men er echt een checksum ingebouwd hebben die de snelheid van de processor controleert :?
Dat laatste vraag ik ij ook af. Maar aangezien ik all andere mogelijke oplossingen al geprobeert heb (of nog mee bezig ben, zoals refreshtool, andere cd/dvd rom speler) die ik tot nu toe gevonden heb, en het natuurlijk met mijn oude PC kan vergelijken, is die gemeten processorsnelheid het enige verschil wat ik waar kan nemen.

We gaan vrolijk verder zoeken 8)7

JPS

Pagina: 1